Fromage Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Venstreekstremistene og PKene raser over de siste dagers hendelser. De later som om de er krenket på muslimenes vegne, men i virkeligheten er de rasende fordi Magazinets handlinger eksponerte et irrasjonelt hat og raseri hos disse de har forsøkt å beskytte under sine politisk korrekte vinger. De misliker sterkt at hvermannsen som daglig ser på TV nyheten fikk et lite glimt inn i det helvete som noen latterlige tegninger åpnet for alles åsyn. Norge blir terrortruet, drapstrusler hagler, det norske flagget brennes og boykott er like rundt hjørnet. Nå vet ikke PK-fjolsene hvilken vei de skal se mot, sin egen navle, sine keiserens multikulturelle klær eller mot "rasistene" som har advart dise fjollsene mot den kommende stormen fra islams krigsmaskineri. PKene leter febrilsk etter brannslokningslangene for å bortforklare det raseriet vi har sett så tydelig fra Gaza og fra Irak, hvor det oppfordres til voldsaksjoner mot Norge og Danmark. Snart blir det bortforklaringsdebatter med islam "eksperter" og andre PKere som blir dratt frem for å berolige hvermannsen som sjokkert har sett noe helt annet enn det idioten Bush hevdet, "Islam is a great religion, islam is peace" Nå sitter sikkert hvermannsen i stua si og tenker over det han så, de brant hans flagg, de terrortruet ham og han lurer på hvorfor. Hvermannsen blir nysgjerrig og leter etter disse karikaturtegningene, han finner disse og skjønner ikke bæret hvorfor muslimene tar sånn på vei. Hvermannsen har jo vært vant til at "modige" karikaturtegnere har presentert tegninger av Jesus Kistus, Maria og prester som er langt mer spottende og hånende enn disse latterlige Muhammedtegningene og husker sikkert de spopttende og hånende tonene fra den 10 landeplagen av Arnulf. Hvermannsen våkner, for før brydde han seg overhodet ikke om Islam utover at han hadde hørt det var fredens og toleranens religion, det hadde jo den norske pressen fortalt ham i årtier. Riktignok hadde han hørt om noen enkelttilfeller og regnet med at disse enkelttilfellene ble utført av et forsvinnende lite mindretall. Nå så hvermannsen rasende horder som brant hans elskede flagg, truet ham på livet og da ble det hos hvermannsen vekket en liten "rasistisk" spire og begynner å undersøke hva denne fredens og toleransens religion egentilg er. I går og i dag ble mange hvermannsen "rasister". All takk til Magazinet som med all ønskelig tydelighet eksponerte denne "fredens og toleransens religion", som sagt, disse siste dagene fikk Norge mange flere "rasister".... Redigert emnetittel: føyd til tema. Endret 30. januar 2006 av Fromage Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Veldig godt skrevet, er helt enig med hva du skriver. Lenke til kommentar
SubScrew Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Dette er veldig bra skrevet og jeg må si meg enig i dine synspunkter. Nå venter jeg spent på hvordan folk svarer på dette Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg sier: For å bevare tråden så bør nok subjekt endres til noe som sier noe om temaet. Bortsett fra det så er det en del sannhet i det som skrives. Det er mye pk-propaganda og naiv ønsketenking rundt omkring. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Typisk leftists å kalle Bush for idiot. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg er helt enig i det du skriver, og beundrer måten du skrev det på. Det har skjedd veldig mye i det siste som bør få de tolerante venstreside menneskene til å revurdere hvem de holder med. Lenke til kommentar
Fromage Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg er helt enig i det du skriver, og beundrer måten du skrev det på. Det har skjedd veldig mye i det siste som bør få de tolerante venstreside menneskene til å revurdere hvem de holder med. 5529552[/snapback] Takk! Savner dog kommentarer fra "the lefties" her på denne siden. Det er kanskje ikke noe å kommentere? Lenke til kommentar
noxeiS Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 På tide å finne fram tegninger i muslimsk presse som er krenkende mot oss, og så true med å bombe dem pga det! Oi, nei, vent litt, sånn er ikke vi. Ooops. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg er helt enig i det du skriver, og beundrer måten du skrev det på. Det har skjedd veldig mye i det siste som bør få de tolerante venstreside menneskene til å revurdere hvem de holder med. 5529552[/snapback] Takk! Savner dog kommentarer fra "the lefties" her på denne siden. Det er kanskje ikke noe å kommentere? 5530583[/snapback] Er nok ikke særlig artig å komme med en kommentar i en tråd hvor man allerede i første innlegg har betegnet meningsmotstandere som "PK-fjols". Her legger trådstarter opp til at brukere som tilhører venstresiden må forsvare sin person og forsvare at man ikke er et "fjols". Neste gang prøv å utfordre noen til å forsvare sine meninger, fremfor sin person. Her kan man ikke poste et motargument uten at man allerede på forhånd er blitt kalt for fjols. For å spare trådstarter for å få reaksjon for personangrep det øyeblikket en fra venstresiden kommer med et argument stenges denne. Ikke er det kommet noe konstruktivt ut av denne her heller. Men diskuter gjerne rundt de nevnte hendelsene i en mer passende tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg