Dorian Gray Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Yoyoyo, er det noen fra Bøneslien her? Denne gaten i Bergen fortjener selvsagt sin egen tråd, det er jo verdens beste gate! WOOT! Alle som bor i gaten min må melde seg inn i klubben, og ha følgende i sig: [COLOR=red]Bøneslien for life motherfuckers[/COLOR] Listen sålangt: SteffyBoy Bøneslien for lyfe yo! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Yay! *håpe at skaperne av alle lokalområdet-trådene tar hintet* Lenke til kommentar
svamp Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Tanta til mamma bor i Våkleivåsen, den klubben er mye bedre. Denne klubben er jo bare meningsløs. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Tanta til mamma bor i Våkleivåsen, den klubben er mye bedre. Denne klubben er jo bare meningsløs. 5525655[/snapback] Våkleivåsen er faktisk Bønes's mest patetiske gate. Bøneslien er Boardwalk, Våkleivåsen er Baltic Avenue. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Bønes er på helt feil side av Bergen. Ingenting slår vakre, idylliske, fredelige Flaktveit. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg har vært i Bergen en gang. Kan jeg få være med? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 En i klassen min kommer fra Bergen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Jeg bor ikke der, men har veldig lyst. Kan jeg få være med? Jeg kan være groupie? Endret 30. januar 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
svamp Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 _Julenissen_/fredrikrb: Ikke her, de som er medlem her lar ikke VÅ-klubben være i fred. Og husk, vi leker ikke klubb. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Jeg kan få være med synes jeg. Svigermoren min bor der. Endret 30. januar 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Helvete folkens, hva skal dere Bergen og omegn-folk her i denne tråden? Dette er kun for folk som bor i BØNESLIEN. Alle steder i Norge har sine egne tråder nå, hold dere til dem! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Nå ventet jeg i spenning på når tråd som gikk ned på postnummer skulle poppe opp. Selvfølgelig var det en bergenser fra Bønes som presterte dette (Steffy da, fy skamme seg). Ja, denne er så stengt som det er mulig å stenge. Da Bartman gjorde en crappy jobb tidligere med å holde en tråd stengt (B|Real snek seg forbi hans ikke så vaktsomme øye) så kalles det herved inn kraftigere skyts til å passe på denne stengingen; Autobots Roll out! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg