Behydro Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) No har det ordnet seg, jeg er fornøyd kan en mod slette denne tråden? Endret 1. februar 2006 av Behydro Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Har vanskelig for å tro at noen satser på å svindle for bare 250 kroner? Og det er ikke alle som sender forsendelsesinfo dessverre. Det kan jo ha skjedd noe ekstraordinært som brann, innbrudd e.l., så jeg ville i alle fall ha ventet med å stemple et firma som svindlere. Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Det som er vesentlig før du beskylder de for svindel! NÅR bestilte du varene? Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) 10.01.2006 Hadde det jeg fått svar på en eneste mail, så hadde jeg ikke sagt noe Hadde jeg fått telefon kontakt med dem, så hadde jeg ikke sagt noe Litt mer infomasjon: Utenlandsoplysningen finner ikke firmaet, på adressen er der en bensinstasjon og div, det ene nummeret som er oppgitt er ugyldig, det andre er det ingen som tar telefonen... Hvis det no i ettertid viser seg å være en missforståelse, så vil jeg så klart trekke denne posten, men sann ting er no så virker det hele misstenkelig Endret 31. januar 2006 av Behydro Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Med de tilleggsopplysningene du ga endret mitt synspunkt seg, naturligvis. Å gi de ca et postordre-firma opptil to uker på en forsendelse er greit, men med ingen adresse o.s.v til firmaet er det hele mer suspekt. Må jo bare si at nettsiden er godt laget, og at en ikke kunne tro det var noe tvilsomt med firmaet pga den siden. Så det er vel dessverre lite du kan gjøre med det. Endret 28. januar 2006 av 9hdoksaet4 Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Du skal vel kanskje være glad for at du ikke tapte større beløp hos dette "firmaet" Lenke til kommentar
quakie Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg ville rett og slett bare tatt kontakt med politiet. I det aktuelle stedet der butikken er. Kanskje de kunne sjekket det ut? Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Firmaet er merkelig lite omtalt på svenske nettsider, til å ha eksistert siden 1999, kun noen henvisninger som det ser ut som de selv har lagt inn. Det ser rart ut. Ellers ser siten seriøs nok ut. På den annen side ser det (i vilkårene på trimlog.se) ut som de ikke har tenkt seg muligheten av at de skal sende varer ut av Sverige. Kanskje de ikke aner hvordan de skal få det til? Jeg antar du betalte forskudd, siden de ikke har andre alternativer for ikke-svensker. Jeg ville gitt dem en måned (det er jo snart nå..), så ville jeg sendt et brev, kanskje spandert rekommandert brev. Dersom rekommandert brev ikke blir hentet, får du det i retur. Da vet du i hvert fall at det ikke er verdens mest seriøse firma. Deretter ville jeg levert en politianmeldelse. Mest sannsynlig tror jeg dette er et eksisterende firma, men ikke særlig seriøst og med dårlig kundeservice. Og som ikke vet hvordan de skal få avgårde noe til Norge. Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Prøvde å ringe i dag igjen, kom bare til en mobil svar, la igjen nummeret mitt. Her er to mailer som jeg fikk før jeg betalte, siden har det vært stille. Tok vekk noen bank nummmer og adresser og byttet ut med xxxxxxxx for ordens skyld Gir dem noe par dager til, så blir det brev og så snuten.... Dette er en prinsipp sak! Men midt opp i elendigheten så vil jeg bare si at www.futurlec.com er ett utrolig kundevennlig firma. Var noe kluss med VISA, dem fikset det i løpet av 5 min og varene kommer alltid til rett tid. Det er slik en web butikk skal oppføre seg... " Hej Totalsumman blir 294,00 SEK vid Postforskudd. Betalning till följande: Name of bank: SWEDBANK IBAN Account no: SExxxxxxxxxxxxxxxxxxx (22 numbers) SExxxxxxxxxxxxxx (15 numbers), Check with your bank! Address of Bank: 10534 STOCKHOLM, SWEDEN Beneficiary: TRIMLOG TECHNOLOGY Swift Code: SWEDSESS MVH Andreas H TRIMLOG Tech ------------------------------------------------------------------------- Adress: Trimlog Tech Arabygatan 53 35246 Växjö Sweden www.trimlog.se [email protected] Tfn: 08-559 23 677 073-756 52 62 Butiksadress: Elektronik-Center Arabygatan 53 352 46 VÄXJÖ ----------------------------------------------------------- ----- Original Message ----- From: "Bjørn Juliebø" <[email protected]> To: <[email protected]> Sent: Wednesday, January 11, 2006 10:00 AM Subject: Re: Orderbekräftelse från TRIMLOG Hvordan skal jeg betale? MVH Bjørn Juliebø ---------- Original Message ---------------------------------- From: <[email protected]> Date: Tue, 10 Jan 2006 13:56:35 +0100 >Orderbekräftelse > >Artnr > Benämning >Antal >Pris exkl moms >EKR-10000uF/50V Elektrolytkondensator 10000uF 50V 5 245,00 > >TOTALT (exkl moms): 245,00 >Moms: 61,25 >Att betala(inkl moms): 306,25 > > >Fakturauppgifter >Namn: xxxxxxxxxx >Adress: xxxxxxxx >Postnr: xxxxxxxx >Ort: Ålesund >Land: Norge >Tel: xxxxxxxxx >Referens: >Pers.nr/Org.nr: xxxxxxxx >Epost: xxxxxxxxxxxx >Ert ordernummer: > >Lev.namn >Lev.adress >Lev.postnr: >Lev.ort: >Lev.land: >Lev.referens: > >Betalningssätt: Förskott >Meddelande: " Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Da sendte jeg nokk en mail etter flere misslykkede forsøk på å ringe dem " Dere gir meg ikke noe valg.... Jeg føler meg lurt, dere virker alvorlig useriøs. Jeg har flere ganger prøvd å sende mail og ringe dere på telefon. Jeg har til og med ringt nummeropplysningen og prøvd å finne firmaet deres, men det eksisterer tydeligvis ikke....... Jeg har lagt ut en advarsel på ett forum og kommer til å legge ut flere om dere ikke ordner opp! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=530601 Hilsen Bjørn Juliebø xxxxxxxxxxx " Jeg er dritt lei svindlerpakk! Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Da fikk jeg plutselig svar...... tok 6 min etter at jeg sendte dem mailen... synd at man må hisse seg opp. Men hvis det no ordner seg så kommer jeg til å slette denne posten og glemme saken Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Haha. For noen idioter for å si det mildt. Begynte vel å brenne under skoene deres og på dasset i rommet ved siden av kontoret tenker jeg. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Vi sletter ikke tråder - men om du ønsker deg så kan jeg ihvertfall stenge den. Ber deg neste gang ikke redigere bort førsteinnlegg slik du nå har gjort, da det kan være av interesse for andre å lese . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg