Gå til innhold

Plextor - Bra kundeservice

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en plextor 708A hos mpx.no mars 2004, og den har fulgt meg igjenom tykt og tynt siden den tid. Sorgen var da stor da den døde mandag morgen, dvs ikke greide å lese cder, noe som var problematisk grunnet reinstallasjon av windows :D.

Jeg sendte først en mail til mpx, men så kom jeg på at man kunne ta kontakt med plextor personlig. Jeg gikk til dies hjemmeside, fant epost adressen som man skulle bruke og sendte en mail mandags kveld.

Tirsdags morgen fikk jeg beskjed om at de hadde startet en reklamasjonssak, og de ba meg kjøre et program som hentet ut informasjon av dvdbrenneren for å se hva som var galt. Jeg svarte at jeg ikke hadde muligheten til det da jeg ikke hadde noe OS på maskinen på det tidspunktet. Mailen ble sendt tirsdags kveld grunnet arbeid.

Onsdags morgen fikk jeg beskjed om at jeg kunne bare ta et bilde av dvdspilleren, da informasjonen som stod oppe på den. Jeg gjorde det og sendt bildet tilbake. Fikk tilbake et hyggelig svar hvor de takket for det, og at jeg ville få tilsendt en ny spiller.

Fredags fikk jeg hentelappen i posten, og idag morges hentet jeg den. Jeg hadde da fått en plextor 712A tilbake :w00t:

Må si dette er en utrolig bra kundeservice, og rask leveranse, de kom tross alt fra Belgia :dribble:

Til sammenligning kan man si at jeg tirsdag bestilte en mobil hos mpx (som de hadde inne), jeg sendte purremail på torsdag, og fikk tilbake at den ikke ville bli sendt før mandags morgen ;)

Aldri noget annet en plextor for meg fremover :D

-Thomas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det virket som utrolig bra kundeservice! Men hva med den gamle brenneren? måtte du sende den inn?

EDIT: Etter at jeg kjøpte 12x plextor brenner for lenge siden så har jeg vært frelst for plextor og kjøper/anbefaler KUN plextor når det gjelder brennere.

Endret av WaBBiT
Lenke til kommentar

jeg gjorde det samme med min PX708A for et par tre måneder siden. Jeg fikk "bare" en ny 708 da, men det var jo det jeg skulle ha så jeg er strålende fornøyd uanz jeg.. :)

Jeg sendte inn infoen fra programmet du snakket om på tirsdags kveld, og onsdag fikk jeg beskjed at den var sendt.

Så på trackingen på DHL at den var plukket opp hos plextor i Belgia kl 14:50 på onsdag ettermiddag, og kl 14:45 på torsdagen sto en fyr på døren min med den.. Så litt ros skal DHL også ha for å ha klart å levere den på UNDER 24 timer.. :)

Med posten tar det minst 2 døgn før jeg får en pakke uanz hvor den kommer fra.

Det er ingen ting som slår retur-ordningen til Plextor.. :)

edit: var et ord for mye....

Endret av Musty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...