Staalkontroll Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Kjøpte meg for en stund siden en Bmw 318i 93 mod. Bilen har gått 240000. Bilen er godt holdt, å er en drøm å kjøre. (skal få tatt noen bedre bilder) Det som er/skal bestiles: Ny "leppe" til frontfangeren Nye m3 speil Nytt panser (har fått en bulk i det, var vist gåen panserlås...noe som jeg fant ut av i 80km/t ) - det er bestilt Krom til intriør. - er bestilt Det tekniske som skal gjøres: Bytte et hjullager - har fått time denne uka Skifte eksos - Det er gjort å kostet totalt 8000 Få nye nummerplater (de nye ser mye bedre ut) Endret 23. januar 2006 av haddis Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Bra bil. Lykke til videre med den. BMW er generelt bra biler, men det er vel dyrt med verksted på dem Hvertfall; lykke til! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Fin bil :] Jeg er dessverre ingen fan av BMW, men men.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Fin bil ja! mye var det den kostet igjen ? mente å ha sett bildene i en annen tråd før Endret 23. januar 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 stilig bil det der ja, absolutt. Hvor mye gav du for den? Lenke til kommentar
Audi247 Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 rå bil med masse muligheter.. både for styling og tuning. Hold oss oppdatert Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Har engetlig fått handlet masse til bilen, men ikke satte det på pga snøen. Men jeg fikk den nye Girkula til bilen i dag. Trodde det ikke skulle være et slikt helvette å montere en slik en. Jeg måtte dra som bare pokker for å få av dem gamle: (Et tips, ikke ha hodet over girstaken når du drar den av...da får du nemelig et slag av deg selv i tryne ) Men tilslutt fikk jeg den av å resultatet ble ikke annet en supert! Den består av skin, krom og har lys på tallene. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Fin bil, selv om jeg ikke er glad i E36'er. Å den girkula var så absolutt en forbedring Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Var en fin bil, men er ingen BMW-fan da. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 aah, E36.. kjempebil.. var pen denne! men jeg liker stasjonsvogna bedre Fin farge og. Broren til samboern min har denne: Sjekk talla der da hehehe... Skikkelig kraftsak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå