Kilko Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg har "googla" over hele nettet nå og leita etter, og prøvd mange forskjellige dvd-menyprogram. Jeg syntes ikke noen av de var lette nok (og mange av de støttet overraskende nok ikke *.vob formatet :S ) For å si det sånn, jeg vil at min film (*.vob) skal ha en sånn meny som de menyene kjøpefilmer har. Er det noen her som vet om et program som kan gjøre følgende: * Lage dvd-meny * Mulighet for eget bakgrunnsbilde * Mulighet for bakgrunnsmusikk i root-menyen. * Lett linking fra tekst i dvd-menyen (Play Movie) som faktisk starter filmen. * Fordele filmen i kapitler automatisk * Scenevalg med "preview" av forskjellige kapitler. Takker for hjelp! Lenke til kommentar
s.a.h Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Programma eg bruker er Nyeste Nero, og pinnacle studio. Men er ikkje proft, men har alle dei tinga du haka ut.. I allefall Studio. Der kan du gjera masse ut or da, men om du får da proft Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Lag ei hjemmeside med autorun på. Da lager du den akkurat som du vil. Og det mener du funker i en vanlig DVD-stuespiller? Blingsa litt.... Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Lag ei hjemmeside med autorun på. Da lager du den akkurat som du vil. 5482006[/snapback] Og det mener du funker i en vanlig DVD-stuespiller? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Adobe Encore DVD (demoversjon finn du her) kan gjere alt det, og er relativt lett å kome i gang med om du ser denne tutorialen. Viss det du meinte med å fordele kapittel automatisk, var at programmet set eit kapittel t.d. kvart minutt eller kvart femte minutt e.l., so er det kun mogeleg i Encore 2.0, som kom ut for fem dagar sidan. Problemet er at det er eit ganske dyrt program... Det finst sjølvsagt andre program som kan gjere det, men Encore er det einaste eg har erfaring med. Kan vere Nero Vision/Vision Express kan gjere alt det. Det kan vere at det vil fungere å imoprtere VOB-filene om du endre namn på dei til *.mpg, men det skal eg ikkje seie sikkert. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Om jeg ikke husker heeeelt feil heter dette "Dvd Authoring". Her er et eksempel. Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Takker for alle svar! Skal se om jeg får til noe her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå