Ozelot Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Prøve akkurat å laste opp en harmløs excel-fil, men det var ikke tillatt stod det. Er det ren forglemmelse, eller mistenker dere at excel-filer kan være skumle saker ? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 ..samme med sketchup-filer! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Bumper denne i håp om at en som vet, kan svare på tråden. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Det er kun en standardliste med filer som er tillatt og laste opp, per i dag er disse hardkodet inn og dermed litt vanskelige å endre på. Hvorfor utviklerene har valgt å gjøre slikt vet jeg deverre ikke så mye om. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Bare putte dem i en zip eller rar er jo en grei omvei. Mindre blir de også. Lenke til kommentar
Zapking Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Nei jeg prøvde zip og rar, men det virket ikke... Har noen listen over filtyper som er tillatt å laste opp? Endret 2. februar 2006 av Zapking Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Endre filnavnet til .txt da. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Zapking Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Det virker heller ikke... Det dreier seg om en filmsnutt som brukes av bsplayer pro Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Det virker heller ikke...Det dreier seg om en filmsnutt som brukes av bsplayer pro 5540691[/snapback] Selvfølgelig virker det. Send meg filen på PM så skal jeg prøve Lenke til kommentar
Zapking Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hehe, da skjer nettopp det som er problemet, at jeg ikke kan laste opp vedlegg... Det eneste som går er å laste opp små filer... Men står at vedleggsgrensen er på 20 MB, så det skal fungere... Har du forresten listen over filtyper som er tillatt å laste opp i vedlegg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg