aQrubat Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Jeg gjentar, den butikken skal jeg aldri bruke mer, for en dritt butikk. Her får jeg en åpnet pakke i posten, men dårlig innpanking, som betyr at den sikkert er skadet, skal sjekke den, men verste av alt, den er brukt. Gratulerer SHG.no, den verste dritt butikken jeg har handlet i, skal aldri kjøpe mer hos dere. Grattis. Endret 20. januar 2006 av Stian12 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Ble plutselig litt nærvøs nå Har en pakka fra SHG på vei i posten Anyway så hører ikke denne tråden hjemme her. Hvordan vet du at harddisken er brukt? Og sikker på at du ikke kjøpte demovare eller lignende? bulk versjon? Av og til veldig lett å blande på SHG har jeg sett. Lenke til kommentar
AieM Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 kan du gi meg link til det du kjøpte?? Lenke til kommentar
aQrubat Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Ble plutselig litt nærvøs nå Har en pakka fra SHG på vei i posten Anyway så hører ikke denne tråden hjemme her. Hvordan vet du at harddisken er brukt? Og sikker på at du ikke kjøpte demovare eller lignende? bulk versjon? Av og til veldig lett å blande på SHG har jeg sett. 5470344[/snapback] Faen for en dritt butikk. Dvd brenneren lå i en åpen plastpose for faen. og selve innpakningen var tynn skummgummi. Helvete ta. Siste gang jeg bruker den butikken. Ihvertfall når jeg handler hos MPX eller Komplett er pakken ordentlig sikret, og produktet ligger ihvertfall faen meg ikke i en åpen plastpose!!! Endret 20. januar 2006 av Stian12 Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Har kjøpt noe hardware av SHG før og vært veldig fornøyd Kjøper gjerne igjen neste gang Du gir et veldig useriøst inntrykk når du bruker sånne "ord". Vær litt mer høflig er du snill. Verden går ikke under selv om pakken din er pakket slik du ønsker det. DVD brenner min fra SHG var også pakket i bobleplast uten at det overhode var et problem for meg. Endret 20. januar 2006 av vitamin2 Lenke til kommentar
AieM Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Du har ikke peling på hva du sier alle nettbutikkene leverer DVD-brennerne i "plastpose om du vil kalle det det.. alltid når jeg har bestilt så ligger den innpakket i bobleplast ikke noe mer og hvordan kan du vite at den er brukt?? Lenke til kommentar
aQrubat Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 produkt nr: 750692 Vel for dere som er fornøyd, så er det bare å gratulere, men en slik dritt butikk holder jeg meg unna i fremtiden. Får tilsendt en pakke fra lager i danmark i en skitten boks, men tynn skumgumm i, og produktet ligger i en åpen plast pose. Jeg må bare gratulere denne dritt butikken, for det skal vanskelig gjøres å sende et mer dritt produkt ut fra et lager. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Stian er du 12 år? syns du skal være litt mer saklig enn det du fremstår som nå! skjerp deg! Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Du har ikke peling på hva du sier alle nettbutikkene leverer DVD-brennerne i "plastpose om du vil kalle det det.. alltid når jeg har bestilt så ligger den innpakket i bobleplast ikke noe mer og hvordan kan du vite at den er brukt?? 5470383[/snapback] Da får du legge psdata.no til den listen din, for slik kom min brenner og. Du sier den er brukt..på hvilken måte da? Hva er det som indikerer at den er brukt? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 1. Tråden er feilpostet. 2. Er du misfornøyd med produktet, ta det opp med den aktuelle butikken. Er varen skadet, returner den. 3. Skal du klage her på forumet, unngå å skrive "dritt" som annenhvert ord. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg