Thor. Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Har det problemet nå at dlinken vår en DI620+ slutter å fungere. 3 av 4 tp porter er i bruk (maskin, ip telefon og en dreambox) og 1 wlan. Nå den siste dagen så går det treigt å surfe og innimellom detter alt ut på en gang. Når jeg forsøker og gå inn på dlinkens innstillinger via "192.168.0.1" så kan det ta lang tid før jeg får lastet ferdig siden. Har nullstilt dlinken til fabrikkinstillinger uten nor bedre resultat. Hva er det som feiler dlinken? Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 prøv å oppgrader firmwaren og så er det mange av d-link sine strøm adaptere som ikke passer til norske forhold, alså ustabile spenninger Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Kom på at det kunne være vår ZyXEL sin feil. Pinga den så fant jeg ut at den ikke sender alle pakkene i retur/ er treig til å svare. I tillegg kan den hoppe fra 5ms til 900ms. se vedlagt bilde Endret 27. januar 2006 av Tor-Martin Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) legg til bildet da? edit: gjort Endret 27. januar 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Var litt treig å glemte å legge til bilde. noen diagnose på dette fenomenet med svinginger? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Ingen som gidder å hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå