Gå til innhold

Ta bilde av video

VTW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når eg tar screenshot og foreksempel lime inn bildet i paint spele filmen av der. Blir ei ruta eg kan sjå filmen inni, å ramma rundt kan eg bevege, og det blir svart. Klare aldri å få et bildet ut av da.

5460472[/snapback]

Det er fordi du bruker Print Screen utan å ha slått av hardware\video accleration. Dette kan du gjere på følgande måte:

Verktøy -> Innstillinger -> Ytelse og dra heilt ned "Video akslerasjon". Mulig eit par ord ikkje er riktig her, eg har engelsk versjon.

Du bør imidlertidig dra opp igjen denne etter du har tatt biletet for at filmar skal kjørast best. Eg har opplevd at eg ikkje får fullskjerm med videoakslerasjon av.

Lettaste er etter min meining å laste ned VLC, som for øvrig speler av alt du vil, og er ein ellers glimrande medieavspelar.

Lenke til kommentar
Når eg tar screenshot og foreksempel lime inn bildet i paint spele filmen av der. Blir ei ruta eg kan sjå filmen inni, å ramma rundt kan eg bevege, og det blir svart. Klare aldri å få et bildet ut av da.

5460472[/snapback]

Det er fordi du bruker Print Screen utan å ha slått av hardware\video accleration. Dette kan du gjere på følgande måte:

Verktøy -> Innstillinger -> Ytelse og dra heilt ned "Video akslerasjon". Mulig eit par ord ikkje er riktig her, eg har engelsk versjon.

Du bør imidlertidig dra opp igjen denne etter du har tatt biletet for at filmar skal kjørast best. Eg har opplevd at eg ikkje får fullskjerm med videoakslerasjon av.

Lettaste er etter min meining å laste ned VLC, som for øvrig speler av alt du vil, og er ein ellers glimrande medieavspelar.

5460657[/snapback]

Viss det er til meg du meinar, så har eg vlc. Er berre stillbildet eg har problem med. Er ikkje min tråd til å uttrykke problem dette men...

Lenke til kommentar
Viss det er til meg du meinar, så har eg vlc. Er berre stillbildet eg har problem med. Er ikkje min tråd til å uttrykke problem dette men...

5460771[/snapback]

Var til deg ja, bomma litt desverre.

Bruker du Print Screen på tastaturet?

Det du må bruke er Snapshot i programmet, du kan trykke Ctrl+Alt+S eller velge "Video" og "Snapshot". Du får bekrefta at bildet er tatt ved at eit lite bilde kjem oppe til venstre på filmen. Den legg imidlertidig ikkje biletet på utklippstavla (som Prt Scrn gjer), men lagrer fila i Mine Dokumenter -> Mine Bilder. Heiter noko som dette: "vlcsnap-985812".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...