KenBjork Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Noen som kan hjelpe meg med den nye firmwaren dd-wrt.23.std, til wrt54g v2 ? Jeg kjører 2stk wrt54g v2 i wds mode. Begge er flasha med dd-wrt.fw22-final-r2, hvor wds mellom de fungere ok. Jeg flasha inn fw23 med settings no resett, for å beholde mine innstillinger. Men forbindelsen i wds mode slutta å virke mellom routerne med den fw`n… med samme wds oppsett som i fw22. Hadde fortsatt internett via router 1. Prøvde litt frem og tilbake men klarte ikke få kontakten mellom routerne opp å gå, er det noe ekstra innstilling som må gjøres i fw23 for å få wds til å virke, eller endres? Flasha routerne mine tilbake til fw22 med settings no resett, og wds mode mellom routerne funka tvert. Håper noen kan svare og eventuelt hjelpe meg med dette. Kom også gjerne med erfaringer om opplevelsen av fw22 og fw23. Lenke til kommentar
claus erik Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Det er anbefalt å resette når du oppgraderer firmware. kan hende du ikke trenger det når de er "nesten" like, men det kan være greit å prøve Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) jeg resatte ikke routerne først nei.. kan jo prøve det. Men det stemmer liksom ikke, sia jeg flash tilbake til fw22 med settings no resett og da så funka wds momentant.. Men jeg kan altids prøve ikveld. Ellers noen tips? Endret 17. januar 2006 av KenBjork Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 *bump* prøvd resetting også, er det ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå