Gå til innhold

Er viftestyringen min død?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
opplevde for noen dager siden at min vifte i sidedøren nektet å snurre raskere enn på minste hastighet.. tenkte egentlig ikke over dette men i noen dager senere stoppet begge 120mm viftene mine..

 

etter en restart snurret de igjenn da.. men fikk fortsatt ikke mere turtall på den i sidedøren eller på noen av de andre viftene..

 

nå i sta tok jeg ut viftestyringen og så på den men den ser helt god ut.. så jeg plugget den tilbake, og satte i alle viftene og gikk å så på cæsar.

 

kom opp nå nettop og prøvde å stille på viftene og da var knottene sinnsyk varme! :dontgetit:  så jeg slo av pc'en kjapt og drog ut viftestyinga og hele den var kokvarm!! men viftene snurret enda da jeg kom tilbake.

 

jeg antar det er kortsluttning elns i den da.. den er jo over 2 år gammel (eller eldre).. og har vært brukt i 3 pc'er..

 

men ingenting er brent på den elns.. men tør ikke ha den i pc'en.. så jeg får leve med bråk en stund :p..

 

Hva tror dere er skjedd med den?.. legger ved noen bilder..

 

im0032507bj.jpg

im0032529xa.jpg

 

 

og btw: noen som vet om denne viftestyringen er bra? fordi jeg ble jævli forelska i den <3

 

edit: glemte å lagre etter jeg hadde rezisa bildene :blush:

5448380[/snapback]

 

Du kan jo alltids mål de, vist du har et ohmmeter til rådighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...