Teater Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg er på utkikk etter en CD/DVD skriver til hjemmebruk. Er det noen som har noen gode tips og råd? Kriterier: - Pris - Pris på printbare cd plate som passer - Kvalitet på print Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Jeg vil uten tvil anbefale deg BenQ DW1640! Er veldig godt fornøyd med den selv. Scotty edit: Bare ignorer dette innlegget, gikk litt kjapt i svingen Endret 16. januar 2006 av .Scotty. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Ehh, jeg tror han er ute etter en printer, som kan trykke på plater? Lenke til kommentar
Teater Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 He he. Ja det var nokk det ja. Men takk for tipset .Scotty. Linker til aktuelle sider er også veldig velkommene. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 ops, glemte å se i hvilken kategori tråden lå i Gikk litt kjapt i svingene der gitt Lenke til kommentar
ferale74 Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Vel hvis du må skrive på foto papir, er vel en blekk skriver best egenet. Men eller kan du jo ta en titt på Lexmarks nye C524 som er farge laser. (les anne tråd her om info om den, og link) Den er billig i drift, gir flotte raske utksrifter, og tar liten plass, og lite støy. Vet ikke im du bruker spesielle ark, som har lim på, de disse skal trykkes på cd plater, eller ikke. Anbefaler da ikke en laser, da lim er bannlyst i laser skrivere. Lenke til kommentar
Teater Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Hva med denne. Er det noen som har noe erfaring med den? TDK - LPCW-50 tdk.bmp Lenke til kommentar
Teater Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Blekkskriver, Canon iP4200 Fant denne hos Clas Ohlson. Noen som har erfaring med den? Lenke til kommentar
shrek_2 Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Har Canon ip4200,, å den funker helt støkent.... til å printe rett på plater er den helt grei... det blir nok endel bedre hvis du også kjøper en spray til cdene da får du finere overflate også tåler den fuktighet... bare løp å kjøp Endret 30. januar 2006 av shrek_2 Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Har selv en Canon Pixma IP4000, så Canon sine skrivere kan anbefales. Lenke til kommentar
Rany Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg er på utkikk etter en CD/DVD skriver til hjemmebruk. Er det noen som har noen gode tips og råd? Kriterier: - Pris - Pris på printbare cd plate som passer - Kvalitet på print 5447758[/snapback] Har selv en Canon PIXMA MP500, er VELDIG fornøyd med denne, skriver utrolig pent og bilder som ser ut som photografier om oppløsningen på bildefilen er høy nok i utgangspuntet. den har vunnet en del tester også så jeg tror det er ett godt valg Lenke til kommentar
Teater Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg gikk for en Canon Pixma IP4200, 29 spm 9600*2400dpi . Hittil er jeg VELDIG fornøyd. CD'ene blir veldig pene og foto utskriftene er bar råe. Kun to baksider ved den: 1: Kan ikke skriver helt inn til midten (Har sett at flere har hatt dette problemet) 2: Ikke vannfast trykk (Her har jeg hørt at man kan kjøpe en spray som også gjør den blank. Noen som har peil på hvor man får kjøpt denne?) Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg gikk for en Canon Pixma IP4200, 29 spm 9600*2400dpi .Hittil er jeg VELDIG fornøyd. CD'ene blir veldig pene og foto utskriftene er bar råe. Kun to baksider ved den: 1: Kan ikke skriver helt inn til midten (Har sett at flere har hatt dette problemet) 2: Ikke vannfast trykk (Her har jeg hørt at man kan kjøpe en spray som også gjør den blank. Noen som har peil på hvor man får kjøpt denne?) 5620412[/snapback] Har selv en IP4000, og den skriver helt inn. Hvis det er CD-Labelprint som følger med her også, er det bare å justere innersirkelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå