stighenning Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Tiden er inne også for meg og gå over til LCD. Jeg har lenge brukt min trofaste Panasonic PF70. Har fungert supert, men begynner å trekke på årene... (siden 1998) Gikk så å kjøpte meg 1stk Nec 90GX2. (ettersom de fikk bra kritikk på hardware.no) Jeg sitter i dag med 4 PCr og en KVM; Raritan SwitchMan 4-port. Bilde Nå som jeg skal koble opp Nec 90GX2, og switcher mellom PCene - så kan ikke lenger PCn "SE" at jeg er koblet til en NEC 90GX2, og dermed så blir får desktop'en en usansynlig stor flate - som gjør at man må føre musepekeren rundt for å "se hele bilde/desktopen". Utrolig slitsomt. Erfaring med KVM og LCD skjermer ønsker jeg gjerne å høre mere om.. skriv tilbake! / Stig Henning Lenke til kommentar
Loffern Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg bruker denne med KVM switchKVM switch og det fungerer perfekt med 3 servere og en mac mini. Jeg klarer ikke helt og se hvorfor ditt oppsett skal feile, men det virker jo som om du ikke har riktig oppløsning på skjermkortet!??! Øh, det blir jo teit... hm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå