XuserX Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hei har kjøpt domene hos web10.nu men jeg vet ikke hvordan jeg skal fikse dns til annet server. LOCALNAME TYPE MX PRIORITY TARGET Hva skal jeg skrive på disse instillingene? Jeg vil legge til annet server men det går ikke. Lenke til kommentar
Svoosj Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 fra web10.nu sin FAQ; 2 - DNS - endring av navneservere Skal du endre navneservere til noe annet, er det ikke tilstrekkelig å gjøre dette i dns-panelet. Dette skal gjøres av registrar. Kontakt supporten for dette. Merk at dette ikke tilsvarer flytting av domenet. Lenke til kommentar
XuserX Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 fra web10.nu sin FAQ; 2 - DNS - endring av navneservere Skal du endre navneservere til noe annet, er det ikke tilstrekkelig å gjøre dette i dns-panelet. Dette skal gjøres av registrar. Kontakt supporten for dette. Merk at dette ikke tilsvarer flytting av domenet. 5446411[/snapback] supporten hjelper ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå