JEBauge Skrevet 15. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Hellu! Trenger tips til STILLEGÅENDE PSU på over 500w (SLI-klar) Takker for tips... J Edit: Skulle gjerne hatt en med avtagbare kabler og 2 pci-ekontakter... Endret 17. januar 2006 av Janey Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2006 Mist imponerer med ny psu! Lenke til kommentar
arokh Skrevet 15. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2006 Har den forrige 500W MIST PSU'en, den er dønn stille. Lenke til kommentar
JEBauge Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 Litt dumt at en må bestille kabler utenom... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 at du må kjøpe kabler ved siden av er jo egentlig greit nok det, men atx/p4 kunne fulgt med synes jeg. nå om dagen så er det mer og mer s-ata disker i bruk, men fremdeles så har de fleste psuer kun 4 s-ata strøm. derfor er det kjekt å kunne velge selv hvem kabler man trenger Lenke til kommentar
Juke Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg kan i allefall si at Hiper sin på 580W er langt fra lydløs, bare for å nevne en jeg IKKE vil anbefale. Det finnes riktignok langt mer bråkete alternativer enn Hiperen, men jeg for min del synes i allefall den bråkte for mye. Forøvrig kan det hende du finner en del brukbare tips i "Ny kraftig og stillegående psu!"-tråden. Lenke til kommentar
brazir Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 Tagan PSU er meget stille. Men koster litt da. Verd hver en krone. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 Litt dumt at en må bestille kabler utenom... 5452295[/snapback] oh, det så jeg ikke :o bare håpe microplex tar de inn da ;P Lenke til kommentar
Microplex Norge AS Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 at du må kjøpe kabler ved siden av er jo egentlig greit nok det, men atx/p4 kunne fulgt med synes jeg. Hei! Grunnen til at vi har valgt å ikke legge ved kabler er at vi kommer til å tilby disse i 2 forskjellige lengder. Man kan dermed konfigurere oppsettet akkurat slik man selv vil ha det uten å bli påtvunget en kabel som enten er 20cm for lang eller 20cm for kort. Er du ikke enig i at det er en bedre løsning? -- mvh Espen Faale Microplex Norge AS Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 at du må kjøpe kabler ved siden av er jo egentlig greit nok det, men atx/p4 kunne fulgt med synes jeg. Hei! Grunnen til at vi har valgt å ikke legge ved kabler er at vi kommer til å tilby disse i 2 forskjellige lengder. Man kan dermed konfigurere oppsettet akkurat slik man selv vil ha det uten å bli påtvunget en kabel som enten er 20cm for lang eller 20cm for kort. Er du ikke enig i at det er en bedre løsning? -- mvh Espen Faale Microplex Norge AS 5452724[/snapback] Synes dette er både posivit og negativt! Lurt om kablene kommer tydelig frem i beskrivelsen av PSU'n,så folk får med seg dette.. Lenke til kommentar
Microplex Norge AS Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 Synes dette er både posivit og negativt! Lurt om kablene kommer tydelig frem i beskrivelsen av PSU'n,så folk får med seg dette.. Hei! Det skal vi sørge for. Vi kommer også til å sy sammen pakker med forskjellige kabelkombinasjoner for de som ønsker det. -- mvh Espen Faale Microplex Norge AS Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg kan i allefall si at Hiper sin på 580W er langt fra lydløs, bare for å nevne en jeg IKKE vil anbefale. Det finnes riktignok langt mer bråkete alternativer enn Hiperen, men jeg for min del synes i allefall den bråkte for mye. Forøvrig kan det hende du finner en del brukbare tips i "Ny kraftig og stillegående psu!"-tråden. 5452356[/snapback] Enig i dette. Kjøpte akkurat en meg avtagbare kabler, den er en drøm! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 at du må kjøpe kabler ved siden av er jo egentlig greit nok det, men atx/p4 kunne fulgt med synes jeg. Hei! Grunnen til at vi har valgt å ikke legge ved kabler er at vi kommer til å tilby disse i 2 forskjellige lengder. Man kan dermed konfigurere oppsettet akkurat slik man selv vil ha det uten å bli påtvunget en kabel som enten er 20cm for lang eller 20cm for kort. Er du ikke enig i at det er en bedre løsning? -- mvh Espen Faale Microplex Norge AS 5452724[/snapback] høres bra ut det, tror jeg overså at det kommer i to forskjellige lengder. da blir det jo helt klart en fordel å kjøpe kablene separat. et kjapt spørsmål: vil disse nye kablene være strømpa hele veien, eller bare til første "led" som på den forrige 500 wattern? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 Microplex:Vel, vi ga kongen litt nye klær og forlenget strømpene til å gå helt ut til siste kontakt Dette gjelder vel sikkert for de modulære kablene også vil jeg tro. Lenke til kommentar
Microplex Norge AS Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 et kjapt spørsmål: vil disse nye kablene være strømpa hele veien, eller bare til første "led" som på den forrige 500 wattern? Hei! Alle de nye MIST strømforsyningene kommer med strømper på hele kabelen, dvs. både de separate kablene og modellen med kabler fastmontert. -- mvh Espen Faale Microplex Norge AS Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 konge. da skal jeg seriøst vurdere mist neste gang Lenke til kommentar
brazir Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 at du må kjøpe kabler ved siden av er jo egentlig greit nok det, men atx/p4 kunne fulgt med synes jeg. Hei! Grunnen til at vi har valgt å ikke legge ved kabler er at vi kommer til å tilby disse i 2 forskjellige lengder. Man kan dermed konfigurere oppsettet akkurat slik man selv vil ha det uten å bli påtvunget en kabel som enten er 20cm for lang eller 20cm for kort. Er du ikke enig i at det er en bedre løsning? -- mvh Espen Faale Microplex Norge AS 5452724[/snapback] Begynner å lure på hvor store kabinett folk har jeg nå. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) lange kabler kan være en stor fordel dersom du er en av de som liker å skjule kablene for å få et ryddig kabinett. Endret 18. januar 2006 av Spirre Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 15. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2006 Ville gått får en Enermax Liberty 620W. Den har avtagbare kabler, 2 psi-e, 620w++. Har desverre ingen personelige erfaringer med den. Tester: The Guru of 3D V I P E R L A I R .com Phoronix.com Lenke til kommentar
Juke Skrevet 15. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2006 Det kan virke som om den MIST 600W-strømforyningen bråker litt i følge diverse poster i en annen tråd her på forumet. Det kan kanskje være greit å følge med på den tråden for de her som er interessert i den strømforsyningen i allefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå