Mixy Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Heisann Har kikket litt rundt på forskjellige demovarer nå, og mange mangler "IO shield" har søkt litt på google, men fant ikke noen kloke svar. Noen som kan fortelle meg hva dette er for noe? Takker for kjappe svar EDIT: Søkte litt rundt og fant ut at det var den blanke bakplata som beskytter mot støv. Endret 14. januar 2006 av Mixy Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Når jeg kjøpte demovare fra komplett så stod at det manglet IO Shiled. Men jeg fikk det med. Kunne faktisk ikke se at kortet var brukt og alt skulle være med i esken var med. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Hmmm... okei, tror du jeg får svar på om det følger med hvis jeg ringer dem? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 du kan enten ringe eller sende en mail og spørre om de har ett og sende med eller noe ? Lenke til kommentar
Bazer_Punk Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 IO shield er vel den rektangulere metallplaten som har tilpassede hull for alle kontaktene til hovudkortet som stikker ut på baksiden av pc'n, er ikke akkuratt noen stor mangel, men kan være kjekt å ha, for kosmetikken sin del, og vist du er i tvil hva kontaktene er Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Tror den kommer med i 90% av tilfellene.. Når jeg bestillte mitt skjermkort sto det: Kun kort, men alt var der Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 io-shield er vel for å jorde hk, har jeg lest en plass. også skal det visst begrense elektromagnetisk stråling. pluss at det hindrer at det kommer støv inn bak Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 io-shield er vel for å jorde hk, har jeg lest en plass. også skal det visst begrense elektromagnetisk stråling. pluss at det hindrer at det kommer støv inn bak 5457562[/snapback] Nåja. Nok av åpninger uansett du Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 io-shield er vel for å jorde hk, har jeg lest en plass. også skal det visst begrense elektromagnetisk stråling. pluss at det hindrer at det kommer støv inn bak mjeah, dumt at mange kabinetter står på gummiføtter da ?;p Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 hehe, joda Skjønner ikke helt hvorfor jeg får 8 svar når det tydelgi står i emnetittelen *LØST*... men men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå