Gå til innhold

Noen som er med å danner "Kraften"?

ka1ser

Anbefalte innlegg

Moderator edit(dotten): Splittet denne ut til egen diskusjon slik at den ikke gikk helt off topic. Hold dere til et visst nivå nå, slik at den ikke havner bak lås og slå :)

Ingen som er med å starter "The Force" aka "Kraften"... PM for interesse

Endret av ka1ser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel dette ble tull! Jeg ser at Dotten sparte meg for å lage en tråd, så nå kan jeg fortsette der! Er det noen her som kunne tenke seg å melde seg inn i noe som "The Force"? Jeg selv ønsker å være formynder(slipper verneplikt), men blir vi mange nok kan gjerne noen fra andre plasser i landet hjelpe til som formyndere å slippe militæret de også! I tillegg får vi statsstøtte per medlem:woot:

Lenke til kommentar

Nå var det meningen at denne tråden skulle være et samlepunkt for alle som ville ha en religion/sekt slik at man slapp å få en egen tråd for hver eneste en. Men så er topic blitt endret etter at den ble splittet ut, misforståelser oppstår og man står i fare for en hel haug med egne tråder om dette.

Derfor stenges denne. Jeg kan godt, enda en gang, vurdere å opprette en egen samletråd for slikt, flytte de relevante innleggene her over og se hvordan det går (men for mye tull og stenging blir resultat). Men intil videre så er denne bak lås og slå.

**Stengt**

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...