joebush Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Det er sikkert mange som har merket at det har kommet mange kort i det siste for mottagelse av DVB-T hos forskjellige nettbutikker. Jeg har ennå ikke sett noen oversikt som viser hvor det finnes noen ikke-kodede sendinger slik at disse kortene er brukelige til noe i dag. Dere som har mer informasjon om dette kan gjerne poste her da jeg ikke har klart å finne en annen tråd som tar dette opp. Endret 10. januar 2006 av joebush Lenke til kommentar
joebush Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg har vært og søkt hos NRK, TV2, Norgestelevisjon, osv og ikke funnet noen tegn til kanaler lagt ut til test eller noen ting. Det skal det ha vært i fjor, men finner ingenting nå. I så fall, hvorfor i alle dager er det så mange DVB-T kort tilgjengelig på markedet? Dere som har digitale kort og finner sendinger, eller annen informasjon, helst skriv noe her slik vi begynner å få en oversikt over hva som finnes og hvor. Lenke til kommentar
GS Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Kanske Norrmän som bor nära svenska gränsen och vill se fotbolls VM 2006 i HDTV via DVb-T hos svenska boxer betal TV och fria kanaler hel digitalt med Windows media center (MCE 2005) ink EPG http://www.tystpc.nu/sida.php?s=mce2005boxer Endret 11. januar 2006 av GS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå