Gå til innhold

Hub (CD/DVD) printing på pimax4200,Canon svarte.


Anbefalte innlegg

Hei,jah det jeg sliter med er å klare å printe helt inn til senterhullet på cd/dvd-plater med medfølgene skriver-software. Med CD-LabelPrint får jeg enkelt til å plassere ønsket bilde, men der går ikke å justerer Inner Size mere enn +/- 10 mm. Dvs minimum 33mm, default 43mm, maks 53mm.(og det står at det ikke går mindre enn 17mm) Ellerse justeringer av bildet er greit. Så til neste software Easy-PhotoPrint, der er d greit og velge bilde ønkset printing, velger da selvfølgelig cd. Og printbardisk,så kommer vi til layout. Der får jeg greit til å justere maks ytterdiameter og innerdiameter akkurat som det passer meg,så kommer problemet. Layoutene er jo heeelt på trynet jo, finner ikke å få fyllt bildet over hele plata... (se screenshots) Håper noen kan hjelpe. :hmm:

Endret av KenBjork
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sendte Canon support mail,fikk svar etter ca 13timer,kjapp support fra canon :thumbs: :

Hei, jeg prøver å få til HUB/FULL FACE-printing på cd/dvd-plater men den gang

ei. Kan du/dere sjekke ut denne linken som er skrevet av meg inne på forumet til

www.hw.no,så slipper jeg å forfatte alt her. Link:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=521485

 

 

*****

 

Den maximale yttercirkelen på en CD-R-utskrift med Canon-skrivare er 118 mm. Den

minsta mulige mitdsirkelen er 17 mm. For å gjøre det mulig å skrive ut med en så

liten midtsirkel behøver må du:

 

1. Åpne CD Label Print.

2. Klikke på File og deretter Select Paper.

3. Velg New...

4. Et vindu kommer opp der du kan definiere utskriftsstørrelse. Der kan du sette

midtsirkelen så liten som 17 mm.

5. Lagre denna utskriftsprofilen for å slippe å gjør dette hver gang

 

 

MVH

Canon

 

Bumper denne med svaret jeg fikk tilfelle noen andre lure på det samme, nice service Canon :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...