Gå til innhold

Viking Radeon X800 GTO 256MB

eskarls

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ville bare starte en tråd om dette kortet.

Jeg har bestillt det fra multicom.

Skjermkortet skal være veldig bra til denne prisen (1459kr), og med hele 16 pipelines. (vanlige er 12)

Skal kontakte dem om cpu/minne hastigheter!

5411909[/snapback]

Du gjorde et smart valg, når tror du at du får det? Du må ta og kjøre en 3dmark03 når du får det.

Lenke til kommentar

De har endra det i natt etter jeg ringte dem i usa. Det stod 16 frem til kl 2 i natt.

Jaja....men heinrich89....er du nå sikker på at du har 16 :)

kan du ikke sjekke det for sikkerthets skyld, det finnes vel programmer som finner det ut?

Bråker kortet mye forresten? Hva var standar hastighet?

Lenke til kommentar

heinrich89: Hva er resten av hardwaren på den pc'en din med det skjermkortet i og er alt i den klokka? Er samme som jeg får i 3dmark 05 med min pc som inneholder +3500, 2gb ocz platinum, 7800gt, MSI K8N NEO4-FI. Min er uklokket da. Så om jeg kunne klokke så hadde jeg spart en del penger da :p

Lenke til kommentar
Hadde dere bare kunnet undersøke litt så ville dere funnet ut at det har 16 pipelines ved å sjekke på viking sin hjemmeside.

Jeg har det kortet i den andre gaming pcen min, og jeg får 7024 poeng i 3dmark05

5413726[/snapback]

Tvilsomt at du får 7000 poeng....5500 er vel mer realistisk?

er du sikker på det der? 7800GT kort får 7000 poeng :)

Lenke til kommentar
Hadde dere bare kunnet undersøke litt så ville dere funnet ut at det har 16 pipelines ved å sjekke på viking sin hjemmeside.

Jeg har det kortet i den andre gaming pcen min, og jeg får 7024 poeng i 3dmark05

5413726[/snapback]

Tvilsomt at du får 7000 poeng....5500 er vel mer realistisk?

er du sikker på det der? 7800GT kort får 7000 poeng :)

5414609[/snapback]

Et overklokka X850XT kan få godt over 7000. Et X800GTO er et X850XT/X800XL.

Lenke til kommentar
kjiipt det var da.... Men det er ikke sikkert dette gjelder alle korta?

Hvordan er støyen og overklokking?

5438987[/snapback]

Klokket lett som bare det opp til XT hastighet (540/590 gpu/mem). Har ikke prøvd noe mere, men det virker som om potensialet er større. Ville tro at 600/600 er innen rekkevidde. Men det finner jeg ut i morgen.

Støy? Støyer nok litt mere enn det jeg er vant til på et 6800 Gamer Edition. Men ikke noe plagsom støy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...