Gå til innhold

Vil Opteron komme på lager igjen?


asad

Anbefalte innlegg

Ser det står 30dagers leveringstid på komplett, ubekreftet. Vil disse cpu`ene komme på markedet igjen, i like god overklokkingsvennlige versjon, eller har amd slutta å lage de?Har nemlig hørt noe rykter om det.

 

Planlegger å kjøpe en ny pc rundt februar/mars, og en opteron 170 virker veldig fristende.

 

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Utrolig godt å høre. Har over 2mnd på meg så det haster ikke her i gården :)

5407426[/snapback]

 

Lurt å bestille nå så du står først i køen når neste batch blir utsolgt med lynets fart :hmm:

5407452[/snapback]

 

naah. Orker ikke stresse tror jeg, med mindre flere påpeker at jeg bør :p Har gjort noen "panikk-kjøp" før i tiden, og angret.

Lenke til kommentar
Utrolig godt å høre. Har over 2mnd på meg så det haster ikke her i gården :)

5407426[/snapback]

 

Lurt å bestille nå så du står først i køen når neste batch blir utsolgt med lynets fart :hmm:

5407452[/snapback]

 

naah. Orker ikke stresse tror jeg, med mindre flere påpeker at jeg bør :p Har gjort noen "panikk-kjøp" før i tiden, og angret.

5407480[/snapback]

 

Du kan avbestille en bestilling :D

Lenke til kommentar
Ser det står 30dagers leveringstid på komplett, ubekreftet. Vil disse cpu`ene komme på markedet igjen, i like god overklokkingsvennlige versjon, eller har amd slutta å lage de?Har nemlig hørt noe rykter om det.

 

Jeg bestilte en 165'er i starten av desember - fik den i lørdags... det var iøvrigt fra databutikken.

Lenke til kommentar
Ser det står 30dagers leveringstid på komplett, ubekreftet. Vil disse cpu`ene komme på markedet igjen, i like god overklokkingsvennlige versjon, eller har amd slutta å lage de?Har nemlig hørt noe rykter om det.

 

Jeg bestilte en 165'er i starten av desember - fik den i lørdags... det var iøvrigt fra databutikken.

5411936[/snapback]

 

har du klokka ennå eller?Litt spent på å høre hvordan det gikk ;)

Lenke til kommentar
Ser det står 30dagers leveringstid på komplett, ubekreftet. Vil disse cpu`ene komme på markedet igjen, i like god overklokkingsvennlige versjon, eller har amd slutta å lage de?Har nemlig hørt noe rykter om det.

 

Jeg bestilte en 165'er i starten av desember - fik den i lørdags... det var iøvrigt fra databutikken.

5411936[/snapback]

 

har du klokka ennå eller?Litt spent på å høre hvordan det gikk ;)

5412635[/snapback]

 

Sitter og venter på ny PSU før jeg kan starte.. kommer vist om et par dager.

 

Jeg har kjøpt et A8N32-SLI kort - som jeg er veldig usikker på var et godt valg når man læser om alle problemerne folk har haft med dette kortet, men får se... derutover 2x512 OCZ Elite Platinum ram - får se om det er så bra som folk vil ha det til :) og så et 7800GT kort.

 

Ventet lenge på en oppgradering - sitter fortsat på en dual P3-733Mhz som jeg kjøpte i våren 2000...

Endret av tigerdyr
Lenke til kommentar

Nå har Databutikken Opteron 165 på lager (igjen). Trodde først jeg var for sein, siden jeg hadde mottatt eposten 1,5 timer før jeg leste den, og det var ikke mulig å bestille da, men nå er det mulig. Vær rask hvis du vil ha. Ikke bare har de på lager, men de er 200 kr billigere enn nest billigste nettbutikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...