the_fire Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Høres ekstremt dumt ut, men det er sant. Jeg satt og hørte på "Video killed the radio star" av The Offspring, og plutselig får jeg støt! Ikke noe vondt, men nok til at jeg ble skremt! Noen ideer til hva som er/var galt? Lenke til kommentar
sa|o Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 hehehehheh tilbake til topic: nei, vet ikke hva som kan være problemet Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Det var Gud som hintet til at du burde høre på bedre musikk topic: Nei, har ikke hørt om noe lignende. Brukte du adapter eller batterier på tidspunktet? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Niks, ingen batterier eller lignende. Brukte X5 øreproppene forlengelsekabelen til Siberian Icemate Internt lydkort] Skulle bare teste de, bruker Porta pro eller Siberian icemate til vanlig. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 hehe.. det skulle vel egentlig være umulig eller? kansje det er noe feil med lydkortet.. Lenke til kommentar
Enthralled Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg og en kamerat hørte på discmanen min for lenge siden med hver vår plugg i øret. Vi tenkte at kanskje spilleren stoppa hvis vi gav den "støt" med en lightertennerdings. Jeg husker ikke om den gjorde det, men kameraten min påstod i hvert fall at han fikk støt i øret :!: Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Nå har det skjedd igjen. Lånte lillebroren sine øreplugger og plugget dem inn i maskinen (forran). Etter en stund fikk jeg et lite støt... Sikkert meg det er noe galt med. Lenke til kommentar
Bols Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Nå har det skjedd igjen. Lånte lillebroren sine øreplugger og plugget dem inn i maskinen (forran). Etter en stund fikk jeg et lite støt... Sikkert meg det er noe galt med. 5700762[/snapback] Er maskina plugget til en jordet kontakt? Høres ut som statisk elektrisitet. - Trond Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Kjentes også ut som statisk elektrisitet. I begge tilfellene har ørepluggene vært koblet direkte til datamaskinen. Så statisk elektrisitet er vel ikke umulig (er ikke god i elektro-ting). Er dette skadelig, eller kan det være skadelig ved høyere amper/spenning? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Jeg satt og hørte på "Video killed the radio star" av The OffspringLettere off topic, men hvornår har The Offspring laget en coverversjon av denne? Så til saken: Du var ikke borti noe annet metall som ikke er PC-kabinettet (panelovn, radiator, vannrør e.l.) når dette skjedde? Hvis ja, bør du sjekke jordingen. Slikt kan være farlig. Hvis ikke var det nok bare statisk elektrisitet som gikk fra deg til ørepluggen. Endret 6. mars 2006 av qwert Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Panelovn... Og det var vel Radiohead som coveret den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå