themanfrom Skrevet 7. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Sjekka i Spedfan hva CPU tempen min var, det står 73C(celsius?) FFS!(AMD XP 1800+) Info: har fortiden min gode gamle Packerd Bell fra 2001 eller 2002 inni mitt TT Xaser Tsunami, jeg har på CPuen bare det som fulgte med, En litt middels kjøleribbe, og en 3-4cm kjøler(vet ikke helt, har ikke linjal her) Ellers har jeg en 120mm foran harddisen, og en 120mm bak... har ikke sidedøren på. På Fan1(den eneste vifta speedfan leser av, fordi 120mm viftene er kobla rett på strømforsyningen(molex) så står det 4720 på turtallet.(RPM) Det står ikke CPU temp: , men det står, Temp1: 73C Temp2:22C Temp3:23C HD0:20C (har også sjekka hd temp i HDDHealth, disse 2 tallene er like! Vet ikke hva Temp2 og Temp3 er, men kan nesten garantere at Temp1 er cpu, da dette virker mest fornuftig. Har VIA brikkesett. Utenom det, så blir ny kjøler ikke aktuelt, da jeg skal bygge ny lavbudsjetts 939 uansett : HER Endret 7. januar 2006 av themanfrom Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2006 Det er høyt selv for en stock kjøler når du har 2 120mm vifter + åpent kab! Er det støvete? Har du oppdatert BIOS? Kan være måleren som er feil! Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2006 Bios har ALDRI vært oppdatert, har prøvd, men klarer ikke å oppdatere? HJELP!, For ca 3 månder siden så fjernet jeg alt av hybelkaniner osv.(da jeg flytta hardware inn i TT kabbis) I everest står det svart på hvitt: Bios Type: AMI , SYstem Bios Dato: 04/25/02( 25.4.02 ) , ganske gammelt vil jeg si Men trenger hjelp til å oppgradere bios iaf! Noe jeg aldri har vært gjennom før Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2006 Noen som kan hjelpe meg? er redd :S , steker snart pølser på cpuen min Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Ok, serriøst, legger meg snart, men vil ha svar på dette, cpuen min blir jo snart stekt -_- Eller skal jeg fyre opp cs i noen timer og se hva som skjer? Endret 8. januar 2006 av themanfrom Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Unnskyld for bump, men serriøst, føler for cs nå, men da tar cpu kvelden Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Siste bump før jeg legger meg , men herregud, trenger serriøst hjelp til dette, for snart så ryker den :S Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Overdreven bumping, stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg