acon Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hei, noen som vet hvordan jeg på en rimelig måte kan rense seter i en bil på? Å levere dem inn er uaktuelt.. da kjøper jeg heller en delebil og stjeler seter fra. Setene lukter hor og h*** fordi noen katter har tatt seg inn i bilen gjennom en åpen bakluke, og i lengre tid funnet seg til rette. Hvorfor bakluka sto åpen vet jeg ikke, da var bilen ikke i min eie. Noen som har gode ideer og forslag? Alt hjelp mottas med STOOOOOR takk Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Det finnes vel seterens på Biltema eller på en vanlig bensinstasjon, eller du kan rense den med vann og såpe selv. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Vi kjøpte en sånn spray på Biltema elns, bare sprayet på og lot det stå litt. Etter en stund var det bare å tørke av så var setene renset og rene. 1 Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Vanish for tepper/noe sånn. Dynk ut, skrubb med litt vann og voila så vil setene stinke vanish istedenfor. Endret 8. januar 2006 av Remerser Lenke til kommentar
acon Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Kan jeg bruke tilsvarende produkter på gulvet i bilen også? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Det sier seg selv; er det teppe/textil så kan du bruke sånn Vanish på det. Ikke at jeg reklamerer for Vanish - vet bare at det virker, har noen andre produkter til samme jobb så skrik ut Endret 8. januar 2006 av Remerser Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Stikk en tur på høggern, og skru ut noen seter Lenke til kommentar
acon Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Det sier seg selv; er det teppe/textil så kan du bruke sånn Vanish på det. Ikke at jeg reklamerer for Vanish - vet bare at det virker, har noen andre produkter til samme jobb så skrik ut 5406437[/snapback] Hehe.. klart, tenkte mer på seterensproduktene.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Tror ikke de har noe spesifikk til bilseter; er bare en textil/teppevask som virker ;P Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hvis disse dyrene har vannet godt inne i bilen, kan væsken ha trukket ned i skumgummien i setet, da vil ikke vaskejobben nødvendigvis bli så enkel. Da er det greit å ha en høgger i nærheten. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Er forsøket verdt iflg. meg. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Jepp, en flaske Vanish-greier kan da umulig koste så masse. Lenke til kommentar
acon Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Jepp, en flaske Vanish-greier kan da umulig koste så masse. 5410596[/snapback] nope, 49.90,- hos rema 1000 Lenke til kommentar
snorre-j Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 prøv å få lånt deg en våtstøvsuger/tepperenser (med lite munnstykke). en sånn tar det meste Lenke til kommentar
acon Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 prøv å få lånt deg en våtstøvsuger/tepperenser (med lite munnstykke). en sånn tar det meste 5410935[/snapback] God ide, skal tenke på det til setene.. har tatt med meg et par gulvtepper hjem, som jeg tenkte jeg skulle vaske med vanish.. til setene kan det som tidliggere nevnt kanskje ligge litt "dypere" nedi i skumgummien.. skal forhøre meg rundt etter en slik Takk for all hjelp, alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå