Gå til innhold

Club3d 6600gt ikke kompatibelt med A7V8-LA?


Dr. Phil

Anbefalte innlegg

Når jeg setter inn skjermkortet og skrur på maskinen, kommer ikke annet en viftestøy. Ingen bilde i det hele tatt. Standby knappen på skjermen blinker som om skjermen ikke får signel...

 

Har prøvd å ta ut batteriet for å nullstille bios osv, men det hjalp ikke. Strømforsyning er kraftig nok, og viften på kortet fungerer....

 

Noen som vet hva som er problemet, forslag til løsning?

 

Kan nevne at en venn testet i en gammel maskin for meg:

 

Duron 900MHZ

Abit KT7-RAID

256MB SDRAM PC133

GF4MX

 

Der fungerte det helt som det skal.....

Endret av Dr. Phil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei, det skal ikke være noe problem, en kompiss av meg kjøpte seg samme kortet, så jeg prøvde det i en annen maskin, og det funka da.. men da jeg plugget det i hans maskin var det ingen kontakt.. så, vi tok det ut av porten og satte det rett inn igjen, da funka det.. vet at det var AGP porten som var slitt, kanskje det er en mulighet hos deg og..

Lenke til kommentar

Har klart å forske meg frem til at det er et Asus hovedkort du har (?) socket A (?)

Eneste A7V8-modeller jeg finner er A7V880, A7V8X, A7V8X-MX, A7V8X-MX SE og A7V8X-X.

Ingen A7V8-LA :dontgetit: Sikker på dette er riktig modell?

 

Er kjekt om du oppgir litt mere info om hovedkort/sokkel og hvilken maskin det er du har (i tilfelle f.eks Dell, HP etc)

Endret av skag1
Lenke til kommentar
Du kan jo laste ned everest fra lavalys.com så finner du nu iallefall ut hvilket hovedkort du har.

 

Tro om det kan være en ide og disable integrert skjermkort i bios, vet ikke om det hjelper men mener å ha vært borti lignende tidligere.....??....

5403976[/snapback]

 

Det er everest jeg har infoen fra. I tillegg til å ha sett på kortet... dette var noe dritt. Hadde gleda meg sånn til BF2 ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...