Newt32 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Hey! Tittelen gir deg kanskje et feil intrykk; Det som skal skje her er at en person skal si tre personlige meninger til den personen som sist sa; Hva synes du om meg? Altså nå, når jeg har sagt Hva synes du om meg? - skal du si tre meninger om meg, seriøst eller useriøst, så fort som mulig. Den første som klarer å si tre meninger får høre noe om seg selv. Dvs at den som klarer det først kopierer og limer dette inn i, ja helst på slutten av innlegget: [SIZE=4][B][COLOR=red]Hva synes du om meg?[/COLOR][/B][/SIZE] Regler kan vi også ta etterhvert - som f.eks om flaming... - Er du først ute med tre meninger, er det din tur til å høre noe om deg. - Etter to timer kan hvem som helst poste et nytt Hva synes du om meg? - Man kan ikke ta dobbelpost og gi tre meninger til seg selv. - Du har ikke lov til å poste noe annet en tre meninger, kun redigere posten din hvis du var for treg. Dvs ingen diskusjoner og ingen smilier. - Blir mer systematisk om du begynner svaret ditt med Jeg synes du er, Jeg synes du, eller Du er. Faktisk usikker på om dette er til en viss grad i strid mot Retningslinjene. Det er ikke meningen å skape en dårlig stemning her. Bare en liten konkuranse som jeg håper folk ikke tar så utrolig seriøst. Hvorfor denne konkuransen? Vel, mest fordi at for noen er det deilig å få en klarhet i hva folk synes om ens holdning på forumet, først og fremst på forumet. Hva synes du om meg? Endret 7. januar 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg synes du er: -Ukjent, for jeg kjenner deg ikke. -Virker som en trivelig person. -Flink til å komme på tråder som dette, for jeg ville aldri greid å lage en. Hva synes du om meg? (ps gjorde jeg det riktig?) Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Helt riktig ja Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Ok da fortsetter jeg bare hvis ingen andre tar muligheten. Jeg synes du: - Virker ung, men grei - Virker som en passelig smart person - Har en orginal avatar Hva synes du om meg? Endret 7. januar 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
Peter Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Fint vær idag, eller hva? Endret 7. januar 2006 av Nazgul Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Glemte jeg å si at jeg og moderatorne er de eneste som kan bryte reglene?... Vel om Nazgul ikke redigerer tråden er det bare å se hvem som var først, og deretter gå etter den personen. Så nå er det du som skal si noe om meg, Nazgul var litt for sen Btw: Skal ikke poste så mye mer nå Endret 7. januar 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Glemte jeg å si at jeg og moderatorne er de eneste som kan bryte reglene?... jaha. Slike tråder har vi hatt før og er blitt stengt pga: 1-Telletråd 2-Sklir fort ut. *stenges* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg