Cizza Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Hei! Ønsker kritikk av en webside jeg har laget for IFK Norge. Har sørget for at siden vises likt i alle (les: Opera, FF, IE) nettlesere, samt at den bli validert som XHTML Strict. Mvh Christian Rasmussen Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 helt grei side, ikkje akkurat spesiellt fin om du skjønner ka eg mener, men det er vel ikkje meningen at siden skal ha et design som fanger oppmerksomheten vekk fra teksten. alt i alt, en fin side Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Tørre kjedelige farger. :\ Veldig negativt, drar siden veldig veldig ned. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Synst sida var bra til formålet jeg , den var rå til formålet ihvertfall..Fargene var "rolige" og greie.. Endret 6. januar 2006 av pkmb Lenke til kommentar
Cizza Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Takk for tilbakemeldingene! Jeg må vel si meg enig i at fargene kan virke litt kjedelige. Føler ikke helt for å gjøre store forandringer, men hvis noen har forslag til farger som kan "sprite" opp designet litt, så tar jeg gladelig imot disse. Jeg vil gjerne beholde hvitfargen bak innholdet, men bakgrunnen kunne jeg kanskje byttet ut. Hva er adressen til den siden med masse mønster? Ellers må det nevnes at det er sidens innhold som er det viktige. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Gjør litt mer ut av menyen og overskriftene? Bytt font iallefall. Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg synes "kinategnene" bak menyen var litt forstyrrende. Jeg ville ha tonet dem litt mer ned (valgt en blåfarge som ligger lengre fra fontens, og nærmere bakgrunnens). Ellers ser det helt fin-fint ut i mine øyne Lenke til kommentar
Cizza Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Igjen takk for tilbakemeldingene! -Teddy-: Jo, jeg kan sikkert gjøre mer med menyen, men har du forslag til hva? Hvilken font syns du jeg skal bruke? tomahg: Jeg har nå tonet ned kalligrafen litt. Håper det ble bedre. Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) tomahg: Jeg har nå tonet ned kalligrafen litt. Håper det ble bedre.5398887[/snapback] Meget bedre nå! Jeg ville kanskje også forsøkt med en font uten seriffer i menyen og på overskriftene. Sier ikke at det nødvendigvis er bedre - men jeg tror jeg ville ha forsøkt... Endret 7. januar 2006 av tomahg Lenke til kommentar
Sycosis Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Siden så grei ut, enig med tidligere punkter.. Fargene er forferdelige, egentli. Unnskyld, men den lilla-blå fargen minner om hjemmesider fra nittitallet.. Lenke til kommentar
Cizza Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg har endret litt på fonten på overskriftene og menyen. Ble det bedre nå? Mener at jeg fortsatt kan gjøre mer med menyen, men jeg kommer ikke på noe lurt. Noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå