goatfog Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Oki, her er saken: Jeg har vært hjemme i jula, og brukt min brors pc for surfing og diverse. Blant annet har jeg en del store filer jeg skulle ha brent ut. Denne pc-en har dvd-brenner, det veit jeg siden jeg har brent ut stuff her fra før. Og i Windows kalles den også en dvd-r stasjon. Men når jeg putter i en rykende fersk og tom dvd, så skifter stasjonen navn til cd-stasjon, og det resulterer i at jeg ikke får dratt over noen av filene jeg vil brenne ut. "Windows oppdaget et problem under kopiering av denne filen". Detta skjer ikke når jeg putter i en cd-r, men jeg har circa 30 gb jeg skal ha ut, så det gidder jeg ikke. Hva skal jeg gjøre? Er det dvd-skivene det er noe galt med? (traxdata er merket, men de funker på pc-en hjemme). Frustrert nå! Endret 4. januar 2006 av goatfog Lenke til kommentar
PerB Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Du må oppgi navn/modell på brenner. Du må oppgi hvilket brennerprogram du benytter (navn/versjon). Du må oppgi hvilken type DVD-plater du benytter (standard/produsent). **Litt svar på ot fjernet av en vennlig moderator** Endret 4. januar 2006 av Dotten Lenke til kommentar
MiniX Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Prøv å bruke et vanlig brenneprogram. Nero for eksempel. Det følger jo vanligvis med programmvare til brennerene og jeg regner med at den klarer seg litt bedre enn windows sin "innebygde". Lenke til kommentar
goatfog Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Du må oppgi navn/modell på brenner. Du må oppgi hvilket brennerprogram du benytter (navn/versjon). Du må oppgi hvilken type DVD-plater du benytter (standard/produsent). **Litt svar på ot fjernet av en vennlig moderator** 5381222[/snapback] Bruker vanlig windows xp metode, drar og slipper dem i stasjonsmappen. Dvd-ene er av merket Traxdata, ("8x, general use"). skal forsøke å finne modellnavnet til brenneren etterpå. **Litt svar på ot fjernet av en vennlig moderator** Endret 4. januar 2006 av Dotten Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) **Litt svar på ot fjernet av en vennlig moderator** Tror Nero trial har full funksjon i en mnd. Burdte være det første du lasta ned ... Windows innebygde bør forøvrig slås av. Sjekk ellers hendelseslogg, at brenning ikke er avskrudd i enhetsinnstillinger og dma-mode. Endret 4. januar 2006 av Dotten Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 hvordan type filer er det snakk om? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Denne stenges intil videre for vurdering og ihvertfall en opprydding. Åpnes, et par innlegg fjernet og et par litt redigert. Endret 4. januar 2006 av Dotten Lenke til kommentar
PerB Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Bruker vanlig windows xp metode, drar og slipper dem i stasjonsmappen.Dvd-ene er av merket Traxdata, ("8x, general use"). skal forsøke å finne modellnavnet til brenneren etterpå. Sjekk om brenneren takler platetypen. Enkelte brennere har bare støtte for DVD-R eller DVD+R (evt RW). Da må platen være tilsvarende. + og - er 2 forskjellige standarder som ikke er komtatilbe. NB! Andre brennere takler både + og - plater. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Du må ha et brenneprogram. Windows innebygde brenning er kun for CD-R, med mindre du har media center edition 2005 som visstnok har støtte for DVD-Brenning innebygget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå