Gå til innhold

Vi som vil ha Hylo tilbake på forumet!

j--

Anbefalte innlegg

Jeg vil ha Hylo tilbake på forumet, brukeren som nå fikk perm. ban etter "å ha opprettet" nye brukere under en ban på en uke.

Dere har gjort en stor feil når dere bannet han. Jeg er sikker på at vi alle savner Hylo, denne livlige gutten som altid skapte godt humør!

Jeg har selv pratet med han, og han var ute sammen med en annen venn da de nye brukerne ble opprettet, noe som helt klart er gjort for å sverte han.

Så rop ut, de som vil ha vår lille snille Hylo tilbake!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men de nye brukerne ble opprettet fra hans IP, gjorde de ikke?

Synes det er synd at Hylo fikk perm-ban, det gjør jeg. En måneds tid eller noe hadde vært bedre, men på den annen side vil alltid noen whine om forskjellsbehandling dersom populære brukere får lavere straff enn andre.

Dessuten skal vel denne tråden ikke eksistere i det hele tatt, eventuellt ligge et helt annet sted?

Lenke til kommentar
Dessuten skal vel denne tråden ikke eksistere i det hele tatt, eventuellt ligge et helt annet sted?

Siden Hylo var mest aktiv i Off Topic vil jeg regne med det er flest personer som faktisk har en mening som vil se den her!

Men de sjekker vel IP osv også går jeg ut i fra....
Regner med de gjorde det, men det er vel fult mulig å sende fake headere i pakker? (elns)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Nesten aldri sett han før, men det virker litt strengt om han blir bannet for alltid.. Burde heller vært ban i et par mnd..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...