j-- Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg vil ha Hylo tilbake på forumet, brukeren som nå fikk perm. ban etter "å ha opprettet" nye brukere under en ban på en uke. Dere har gjort en stor feil når dere bannet han. Jeg er sikker på at vi alle savner Hylo, denne livlige gutten som altid skapte godt humør! Jeg har selv pratet med han, og han var ute sammen med en annen venn da de nye brukerne ble opprettet, noe som helt klart er gjort for å sverte han. Så rop ut, de som vil ha vår lille snille Hylo tilbake! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Oh, så det er grunnen til at han ikke har vært her de siste dagene. Han kunne godt få kommet tilbake spør du meg, en del morsomme kommentarer fra han. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Men de sjekker vel IP osv også går jeg ut i fra.... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Men de nye brukerne ble opprettet fra hans IP, gjorde de ikke? Synes det er synd at Hylo fikk perm-ban, det gjør jeg. En måneds tid eller noe hadde vært bedre, men på den annen side vil alltid noen whine om forskjellsbehandling dersom populære brukere får lavere straff enn andre. Dessuten skal vel denne tråden ikke eksistere i det hele tatt, eventuellt ligge et helt annet sted? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Dessuten skal vel denne tråden ikke eksistere i det hele tatt, eventuellt ligge et helt annet sted? Siden Hylo var mest aktiv i Off Topic vil jeg regne med det er flest personer som faktisk har en mening som vil se den her! Men de sjekker vel IP osv også går jeg ut i fra....Regner med de gjorde det, men det er vel fult mulig å sende fake headere i pakker? (elns) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hvilke dobbeltbrukere lagde han? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Søk etter hylo her: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Members Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Får man virkelig permban for slikt? Jaja, her er det jaggu strengt. Håper han kommer tilbake.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Nesten aldri sett han før, men det virker litt strengt om han blir bannet for alltid.. Burde heller vært ban i et par mnd.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Er Hylo enda bannet? Kan noen fortelle meg hvorfor han fikk en ukes ban i utgangspunktet? Akkurat når skjedde dette? Om Hylo er bannet, ja, jeg vil ha Hylo tilbake. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Neh, jeg føler ikke så sterkt behov for å få Hylo tilbake Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Mener virkelig at han burde komme tilbake. Permban blir alt for strengt. Dessuten, det var vel ikke ham som lagde den andre brukeren? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Slike diskusjoner tas utenfor "allmenheten". Er det noe dere vil si om slikt så ta det med forumstyret eller med den aktuelle moderator. Stenges derfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg