-Tori- Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Vil i nærmeste fremtid gå til innkjøp av en Sony Ericsson W800i. Men det er en ting som jeg ikke vet om denne mobilen etter mye research; er det mulig å se video på hele skjermen uten en glipp på 1-0,5 cm? Om dette ikke er mulig, finnes det noen medieavspillere som kan vise video i fullskjermsmodus? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Jepp dette går fint ann, lurte på det selv før jeg fikk min. Du kan ikke det hvis du ser film via filbehandleren, men hvis du går inn på walkman og så på videoklipp og velger en film så kan du trykker "Mer" og så "Full skjerm" Digg spør du meg, ikke den største skjermen som finnes, men er genialt for meg som sitter to timer i buss hver dag (Simpsons, Futurama, South Park, Friends, Kongen av Queens ) Endret 3. januar 2006 av fUzZy^ Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Er det altså mulig å se en film/episode óg få med seg innholdet? Endret 3. januar 2006 av -Tori- Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Er det altså mulig å se en film/episode óg få med seg innholdet? 5379957[/snapback] Ja det vil jeg si. Ikke SÅ sinnsykt lite... Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Har nå kjøpt vidunderte. Ser at det er fullt mulig å se en film på den. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jepp, så simpsons på vei hjem fra skolen idag. Digg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå