Gå til innhold

Kodak EasyShare V570

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:thumbs: Knall alternativ. Dette må vi vite mer om. Fattigmanns GR D med en zoom slengt med i pakken. Ikke så supersexy som GR D, men den er lettere å skjule for kona, he he. Og den bør skjules godt, ellers tar hun beslag i den for godt i mitt tilfelle :laugh: Hvem er tøff nok til å hate denne pakken?

Lurer litt på hvor store sensorer den har? Tross alt har den to av dem. Synes ellers idèen med å gå ned i bildestørrelse på høy iso er god. Bedre med et lite godt bilde, enn et stort og ubrukelig. 1,8mp tåler vell 13x18 forstørrelse i alle fall :hmm:

Lenke til kommentar
Noen som vet når dette kameraet kan være å få tak i her i landet?

5429790[/snapback]

Det blir lagt ut for salg (internasjonalt) i slutten av januar. Kamera virker spennende, synes jeg. Mangler manuelle innstillinger med har en bråte motivprogrammer. Syntes også vidvinkelbildene så akseptable ut. Er nå mest spent på hvor god støydempingen er ved iso800/1,8mp.

Lenke til kommentar

Kjøpte en Ricoh Caplio R3 som jeg ikke ble fornøyd med. Har returnert det nå. Kunne vært moro å prøve dette kameraet. For mitt vedkommende tror jeg det er bra det ikke er så mange instillinger, klarte i alle fall ikke å stille Ricoh, en så jeg fikk gode bilder

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...