Wir-War Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Dette må da være noe for oss som vil ha vidvinkel, http://www.akam.no/nyhet/digitalkamera/lom..._objektiv/22315. Hva mener dere? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Knall alternativ. Dette må vi vite mer om. Fattigmanns GR D med en zoom slengt med i pakken. Ikke så supersexy som GR D, men den er lettere å skjule for kona, he he. Og den bør skjules godt, ellers tar hun beslag i den for godt i mitt tilfelle Hvem er tøff nok til å hate denne pakken? Lurer litt på hvor store sensorer den har? Tross alt har den to av dem. Synes ellers idèen med å gå ned i bildestørrelse på høy iso er god. Bedre med et lite godt bilde, enn et stort og ubrukelig. 1,8mp tåler vell 13x18 forstørrelse i alle fall Lenke til kommentar
Avanti Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 en mini review av V570, det ser veldig lovende ut, sjekk 23mm bildene http://www.imaging-resource.com/PRODS/V570/V570A.HTM Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Noen som vet når dette kameraet kan være å få tak i her i landet? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Noen som vet når dette kameraet kan være å få tak i her i landet? 5429790[/snapback] Det blir lagt ut for salg (internasjonalt) i slutten av januar. Kamera virker spennende, synes jeg. Mangler manuelle innstillinger med har en bråte motivprogrammer. Syntes også vidvinkelbildene så akseptable ut. Er nå mest spent på hvor god støydempingen er ved iso800/1,8mp. Lenke til kommentar
Wir-War Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Kjøpte en Ricoh Caplio R3 som jeg ikke ble fornøyd med. Har returnert det nå. Kunne vært moro å prøve dette kameraet. For mitt vedkommende tror jeg det er bra det ikke er så mange instillinger, klarte i alle fall ikke å stille Ricoh, en så jeg fikk gode bilder Lenke til kommentar
gunnar.westholm Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Någon som vet om V570 ställer speciella krav på hastigheten på SD kort, eller håller det med standard kort? (tänker på seriebild tagning, och på att kameran har MPEG4) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå