Spar Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Als de zon weer gaat schijnen - Når solen skinner igjen Laat het sneeuwen - La det snø Brukeren "Pakke" fant også ut guttens "nick", og hans hjemmeside: www.zangerbob.nl Fant disse latterlige musikkvideoene, så dem og lo godt. Men så begynte jeg og undre, hvilket språk er det han "synger" på egentlig? Høres ut som alt og ingenting i mine ører Æsj...skulle det være noe så enkelt som nederlansk? Og hva synes dere om videone ? Moderator: Du burde kanskje flytte denne til humor... Endret 6. januar 2006 av Spar Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Holder en knapp på nederlandsk. Lenke til kommentar
Spar Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Holder en knapp på nederlandsk. 5377380[/snapback] Tanken slo meg, men snakker ikke de litt mere sånn "der nejmjerpeen"? om du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg tipper det er nederlandsk eller noe lignende. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Sikkert nederlandsk, ja.. Den var übertragisk, btw.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Haha, ja jeg må vel også legge til at det der var en noe spesiell video. Satt egentlig bare og tenkte "Hva faen er det her for no?" Lenke til kommentar
Spar Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Sikkert melodi grand prix junior i Nederland. Og han der, han er en som definitivt ikke kom videre Legg også merke til den überfete ringen i hans venstre øre Endret 3. januar 2006 av Spar Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Han var PIMP og hadde lejres ombord! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Folket må også høre den sangen som ligger der inne. Kvalitetsmusikk fra hjembygden min Lenke til kommentar
Spar Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Bergen ...lol, for en dialekt... Endret 3. januar 2006 av Spar Lenke til kommentar
Ben-o Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Haha.. ho jenta i filmen ser jo bare irritert ut på han ^^ Lenke til kommentar
pakke Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Det er nok nederlandsk ja; Zanger Bob.. Lenke til kommentar
Spar Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Det er nok nederlandsk ja; Zanger Bob.. 5377512[/snapback] HEAHEHAHAHEHAH !!!!!! eid Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Zanger Bob, mitt idol! Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hva f*en! Hadde jeg møtt den karen i en mørk bakgate, hadde jeg løpt for livet..! Lenke til kommentar
Spar Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Stikk inn på sida, og se "Laat het sneeuwen", den var jo nesten bedre Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) *Laste ned* Store forventninger nå! Edit: For de som er interessert; http://www.zangerbob.nl/bob-2.wmv Edit2: Den var bedre! Endret 3. januar 2006 av mads89 Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) hahahaha Forstår hva han synger. Noe mer tragisk skal du lete lenge etter Endret 3. januar 2006 av AssKicR Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Da har jeg ny wallpaper... denne tråden burde flyttes til humor Lo meg i hjel da jeg så den første musikkvideoen.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Kvalitet, ja skikkelig høy kvalitet på dette Noen som kan oversette? Ellers kjenner jeg en nederlender som sikkert kan gjøre det for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå