Gå til innhold

Opppussing av rom, valg av vegg pryd!


Blacki

Anbefalte innlegg

Etter at vi tidligere i år fikk en forøknig i familien så er det tid for å "kaste" eldste poden på 11 år i kjellern..

 

Har de siste ukene fixet opp en kjellerstue som han skal flytte inn i. Varmekabler er lagt, kledd og isolert vegger/tak. Laminat på gulv er snart ferdigt (vondt i håndflaten nå ja etter å banke på plass laminat stavene...)

 

Skal bruke brystnigspanel (perlestaff) som var der fra før. DEnne er ubehandlet furu, men skal lasere den i hvit eller grønn..(lasering er slik grei at treverke synes gjennom i og trestrukturen kommer frem).

 

På vegene skal det ellers være slik 'male på tapet'.

 

For å komme til poenget: :p Tenkte litt på å skaffe slik tapet greier (husker ikke hva det heter) med motiv. Feks, av en stor by, tema fra Ringenes Herre osv. Kule ting med andre ord som man ikke vokser i fra på et par 3 år. Tenkte da og ha dette på deler av veggene, ikke alt da!

 

Noen som vet om steder på nette hvor slikt kan beskues og evt. bestiles på mål etc. Forslag og linker mottas med stort takk. :cool:

 

Er også inntressert i andre innspill på hva som gjør et gutterom til en kommende tenåring kult. Litt av dealen er også at poden ikke får se noe før det er ferdigt. Dette kan jo slå begge veier, men tror det skal gå bra..

 

Kan vel ta med at han er veldig opptatt av skatebord og liker som de fleste andre unger Ringenes Herre, Harry Potter og annet slik fantasy stuff.

 

Kom igjen; fyr løs med forslag og blir kjempe glad om noen vet hvor jeg kan skaffe slike 'poster' til veggene. :thumbup:

Endret av Blacki
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så dett epå ekstrem oppusning for en stund siden, og etter litt leting..

 

Sånn ca det du beskrev

 

Fototapet, Cybertex Non plus Ultra  Tlf:97485872  

 

Forskjellige  her  :thumbup:

5375222[/snapback]

 

 

Supert! :thumbup:

 

Så dessverre ikke på ekstrem oppusing så mye, så det hadde jeg ikke fått med meg.

 

Men det var dette jeg var på jakt etter ja. Takker!

 

 

 

*Mottar som nevt forslag på andre ting som er kult på et tenårings rom.

Lenke til kommentar

Fant disse 2 på den linken.

 

Ellers så ble jeg litt skuffa over at de ikke hadde noe fantasy katogori ala Ringens Herre tema'er.

 

Høyde på disse er 1.35 m og lengde på 2.3 m og 3.6 m.

 

Er disse noe kule eller?

 

Edit: fant ut at dette kalles "CyberTex" så da vet jeg hva jeg skal søke på. :thumbup:

Endret av Blacki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...