RegRot Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hei, vi har fått i oppgave og skrive en generell artikkel om doping (doping innen idretter og sportsgrener). Så hva burde jeg trekke inn og hvilke saker burde jeg trekke inn? I artikkelen skal vi bruke kildehenvisninger... Fint hvis dere kommer med forslag! Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 http://www.antidoping.no Her finner du sikkert noe til å begynne med Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Jeg skrev en artikkel om doping nå rett før jul, og fikk overraskende 5+ på den (norsk på grunnkurs). Her er litt inspirasjon til din: Norsk___Artikkel_om_doping.pdf Oppgaven: Bruken av dopingmidler innenfor idretten er blitt et stadig større problem. Forklar hvorfor mange idrettsfolk bruker dopingmidler. Drøft i hvilken grad tiltak mot doping ser ut til å være effektive, og kom til slutt med ditt eget syn på doping i idrettslivet. Endret 2. januar 2006 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå