Cubicle Dude Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Sleng inn dine morsomme! 1. Politikere og bleier burde byttes regelmessig, begge av samme grunn! 2. Tilogmed en blind høne kan være heldig å finne korn! Har du noen morsomme? Ciao Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 når det kommer til den tiden hvor en man skal for første gang få en kjereste eller få ett knull, da skal man si slik -hull er hull Lenke til kommentar
K.. Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hvorfor kjøpe en melkerull når man kan melke sin egen rull? Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 - Igår satte jeg igjen med svarteper. - Sitte igjen med skjegget i postkassen. Orker ikke å tenke etter flere nå. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) En mann elsker sin kjæreste mest, sin kone best og sin mor lengst. Ta vinden som den blåser, regnet som det faller og kvinnen som hun er. Kvinner faller bare når de allerede har snublet flere ganger. Det ligger i en kvinnes natur å kunne se feilene hos en talentfull mann og de gode sidene hos idioten. Koster det ikke mye, er det ikke verdt mye. Endret 2. januar 2006 av -Martin- Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Brent far skyter grillen! Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) - Det vokser postkasser i skjegget - Hvorfor er det ingen som spør Oddvar hvor han var, da jeg brakk staven? - Æ vetkje kor æ tar d fra, æ bare har d - Det blir ikke fest uten skinnvest - Det blir ikke fart uten bart - Det blir ikke rock uten tostripa- sokk - En dram i timen er bedre enn en time i Drammen - Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen - Jeg er feit, du er stygg.....jeg kan slanke meg! - Hvor rik er du? "jeg har til salt i såret" - Du er ikke den skarpeste kniven i skuffen - Det er noe galt som ikke er rett - Man er ikke mann før det lugger når man driter - Det er bedre med en ripe i lakken enn en bulk i siden EDIT: Oppdaterer etter hvert som jeg kommer på :!: Endret 20. januar 2006 av jaujau Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hvorfor kjøpe en melkerull når man kan melke sin egen rull? 5369838[/snapback] :!: Den er bra.. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Hvorfor finner jeg alltid ting på det siste stedet jeg leter?! hehe Ciao Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 En mann elsker sin kjæreste mest, sin kone best og sin mor lengst. Ta vinden som den blåser, regnet som det faller og kvinnen som hun er. Kvinner faller bare når de allerede har snublet flere ganger. Det ligger i en kvinnes natur å kunne se feilene hos en talentfull mann og de gode sidene hos idioten. Koster det ikke mye, er det ikke verdt mye. 5370634[/snapback] skulle ikke ordene og utrykkene være morsomme? Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 har en ny Hvis du eller kjeresten din er litt lubben eller tjukk eller på godt nordlandsk SKAM FEIT, og andre mobber deg eller kjeresten, så sier du enkelt og greit lite og ta i, lite og være glad i. Noe og ta i, noe og være glad i. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Verre var det før i ræva den gang folk hadde hår i tia. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) -Da jeg var 8 år og fikk bart,skjønte jeg at jeg var svart -Da jeg var 11 år og fikk skjegg,skjønte jeg at jeg aldri ville få bruk for legg. -Noe er fullstendig galt i verden, når den beste rapper'n er hvit, den beste golfer'n er svart og når Sveits arrangerer "American Open".... Endret 5. januar 2006 av DigitaL BlasteR Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Det er ikkje gull alt som glimrar. Edit: Var ikkje klar over at det skulle være morsomt. Endret 5. januar 2006 av Earendil Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Gå aldri under veggen etter mann Det er ikke gull alt som glimrer, det kan være radioaktivt avfall Skjegget fullt av postkasser Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Du kan lede en hest til vann, men du kan ikke tvinge den til å drikke; Quote:Bob Dylan Ciao Endret 6. januar 2006 av Master Chiun Lenke til kommentar
toretors Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Brent far skyter grillen! 5370839[/snapback] Brent barn lukter vondt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 en rikmanns smuler er de fattigeste sitt brød. Bestemor sa det til meg en gang, og synes det var ganske klokt sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå