DesertGlow Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Sitter med en laptop koblet opp til en ekstern skjerm, og benytter begge i dual-skjerm-oppsett. Når jeg kobler fra den eksterne skjermen, hender det at en del programmer som har åpnet seg på den eksterne skjermen tidligere, fortsatt åpner seg der, uten å forstå at skjermen er fjernet (Windows har selvsagt oppdaget det). Det gjør at programmet kjører, men jeg kan ikke se vinduet. Å forsøke maksimering o.l. fungerer ikke. Er det noen som vet hvordan jeg kan tvinge et vindu over til skjermen uten å dra det over med musa? Lenke til kommentar
roac Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Alt+Space M Flytt så vinduet med piltastene. Hvis du hadde hatt Windows XP med Service Pack 2 så hadde du ikke hatt problemet, XP SP2 tillater ikke vinduer i sin helhet å være utenfor det synlige området. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Mulig SP2 i teorien skal fikse dette, men maskinen er faktisk utstyrt med SP2, og problemet er likevel der på en del programmer. Takker uansett for tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå