Gå til innhold

erfaringer med ebay "butikker", www.MaxSaver.Net?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm jaja, får prøve å bestille da. Taper mindre enn 200kr hvis det går galt, så den kjangsen tror jeg jeg tar :)

5350232[/snapback]

Det er som du sier ikke en enormt stor risiko man tar når man kjøper slike "småting". Når det gjelder hksupplies så sender de alt rekommandert som er inkludert forsikring. Jeg har ved alle 3 tilfellene hatt varene i min postkasse 7-9 kalenderdager etter at det ble kjøpt på ebay.

Lenke til kommentar
da var reversal ringen bestillt fra maxsavers.net... totalen kom på noe slikt som 12 dollar...billig pris det, om så bare som ett eksperiment. Poster "resultat" når jeg får varen, eller om 2-3uker... de oppgav opptil 21 dager leveringstid...

5355303[/snapback]

Tror jeg betalte mer enn det for min ring, for ca 20 år siden.

Lenke til kommentar

Vær dog obs på at det -kan- ta lengre tid innimellom. Fra USA er det ikke uvanlig at det kan ta opptil 3-4 uker på en modellbil i skala 1:18.. og fra Russland har det tatt nesten 2 måneder for å få tilsendt en CD. Jeg sier ikke at dette er regelen, men unntaket som bekrefter regelen. Som regel kommer varene fort frem, men jeg har erfart at de ofte kommer fortere frem fra Asia enn fra USA. Fra England kommer det naturlig nok enda fortere frem fra.

Når det gjelder å legge igjen feedback til selger på ebay synes jeg at man bør ha tunga rett i munn. Det er mange som er ekstremt "trigger happy" med å gi negativ feedback, og i veldig mange av tilfellene er det en tulleårsak til disse. Hvis du får varen i den stand den skal være så ser jeg overhodet ingen grunn til å gi negativ feedback, selv om det kanskje tok en uke lengre tid enn man trodde.

Hvis du synes det tar lang tid eller det er noe som ikke stemmer, ta kontakt med selger... så løser det seg sikkert. Spør først... legg feedback etterpå! :)

Med mindre alt har gått etter planen, da er det jo bare å legge igjen positiv feedback!

Vær obs på at du er ganske garantert å få en nøytral/negativ feedback tilbake hvis du gir en selv, selger gir uhyre sjeldent feedback før kjøper har gjort det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Da var ringen levert. 100% fornøyd her iallefall. Det er en billig plast ring, men hva kan man forvente for 10 dollar totalt? :D

skal bestille noen filter nå :D

5415700[/snapback]

Det forklarer prisen, ja, men det er egentlig ingen grunn til at min stålring skulle koste mer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...