MyBigMouth Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) Da er de her igjen. De små greiene som smeller....Nei, jeg snakker ikke om japanske snurrebasser. Siden det når er den tiden hvor alle vil smelle ting (Osv) tenkte jeg. Ja hva er størs, styggest og penest der ute. Please, discuss..Finnes det kanskje noe som er mulig å lage selv, som smeller bra? Endret 30. desember 2007 av Alastor 5 Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) En kompis av meg hadde vært på festningen, da hadde han stjelt med seg litt kanonkrutt, vi putta det i et kinderegg og satte i ei lunte, smalt godt det Jeg elsker Chilli Shots rakettene, de er billige og jævli bra Endret 27. desember 2005 av Impetus90 3 Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Lyst til å lage eget, gitt får se om jeg gidder, da.. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 tøffeste jeg ser, uten å ha sett "årets nye" er de stvære gullstjernene som henger lenge i lufta. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Lyst til å lage eget, gitt får se om jeg gidder, da.. 5343767[/snapback] Be my guest; http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=111694 Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Linke til noe bra? Bare for å gjøre det: ALT SOM FORESLÅS SKAL VÆRE INNEFOR RIMELIGHETENS GRENSER. IKKE NOEN FORSLAG OM DIVERSE "PANG PANG" DU KAN PUTTE I RUMPEN... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Kan jo ta en titt i rakettråden i vitenskapsdelen av forumet.. Når man først skal helle ut masse krutt av vanlige raketter så kan man vel ikke annet enn å forvente at det går galt.. særlig uten sikkerhetshensyn Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 For all del folkens... går helt fint an å lage fyrverkeri og tømme ut krutt. Men då må folka vite hva de gjør og følge sikkerhets prosedyrer som ellers vil bli fulgt i f.eks produksjonen av fyrverkeri... Men hvorfor gjør det då... kjøp heller selv.. eller se på alle de andre idiotene som kjøpte fyrverkeri.. hahaha.. kaste bort penger på den måten azz :!: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Hvilket av de rakketene som er ute i markedet som smeller heftigst? Tenker da på typiske BANG batterier. Bryr meg lite om farger på disse men vil kjøpe de som smeller aller høyeste! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 SnowDOG_: Nødbluss. Lovlig? Neitakk. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Fest rakett på nabohunden. Bråker seriøst høyest 1 Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 NødBLUSS? de lyser vel? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Får med lys og lyd. Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Ok. BTW dynamitt funker til smell snow Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Har en haug med både fallskjermraketter og nødbluss. Spørsmål: På europris har de en 25'er som heter Multi Power koster 22,99,- Er dette samme greia som de andre butikker selger for 49,- under navn som Thunder, torden brak osv? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Ok. BTW dynamitt funker til smell snow 5344363[/snapback] Eg snakker da om lovlige produkter ute på fyrverkerimarkedet np. Eg vet at atombomben smeller høyest. Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Smart du Snow BTW hadde en stor rød rakett for 2 år siden. Klarer ikke å huske hva den het, men den smalt som et H***ete Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Begynner å bli litt for gammel for disse hjemmelagde greiene som man risikerer liv og helse med å både lage og tenne på.. Er også veldig fan av de Chili Shot'sene! 3.33kr stk. kosta de et eller annet sted, husker helt hvor. Har lyst til å teste ut dissa knallbånda! =D Europris hadde sånt til 15 spenn. Noen erfaringer? 6 meter med "ca. 5000 skarpe smell".. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Knallbåndene er det ganske bra futt i, spess hvis du samler alle kulene i en fyrstikkeske Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 unkelen min har kurs i pyroteknik, så hele nabolaget skal spleise på noe skikkelige saker som ikke dere dødelige har lov til å skyte opp . men av vanlig butikkkjøpt fyrverkeri er de spanske rakettene finest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå