beji Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Heisann, tenkte det kunne være gøy med en slik post hvis den blir godtatt av moderatorene... Tenkte dere kunne legge ut deres kuleste ringetoner eller meldingslyder evt. linker til dem... Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Dette er vaffal min favorittsang kutta ned til ringetone. Er i .mp3 så det er vel ikke alle som kan bruke den... Men så lenge jeg kan bruke den bryr jeg meg egentlg ikke Daft_Punk___One_More_Time.MP3 Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Også bruker jeg forresten denne som meldingstone. BARABUN.MP3 Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Får litt iskalde øyne hver gang jeg får en melding... Western.mp3 Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) Jeg redigerte nettopp denne. Synes den ble veldig fin. Edit: laget denne også. Endret 22. desember 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
The Gundersen Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Har min egen "Kill that frog" som meldingstone.. Vekker først panikk og så smil hos dem som hører den.... Kill_that_frog_Mixdown__2.1_.mp3 Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) Dette er de to jeg bytter på som ringetoner. Begge er redigert til å bare være det beste av sangene. Erotomania er av Dream Theater og Chil In Time er av Deep Purple. La til link så man kan få hele: http://deprecated.jlhost.net/tlf/erotomania.mp3 http://deprecated.jlhost.net/tlf/childintime.mp3 Endret 24. desember 2005 av ett Lenke til kommentar
Erren Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Som ringetone har jeg en dribtra versjon av intromusikken til Zelda- OoT Som meldingstone har jeg en dum ting fra pappas Sony Ericsson, bruker den kun fordi den har vibrabeat(teit navn) så den kjennes godt gjennom masse plagg Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Hei Er det noen som har eller kan finne den standard meldingslyden som er på nokia mobiler? Jeg har w800i men ønsker å finne den medlingslyden, men er redd den er sånn copyright at ingen kan finne den. Eller er det noen som har kule meldingslyder så hadde vært kjekt om dere kunne dele med oss Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Eller er det noen som har kule meldingslyder så hadde vært kjekt om dere kunne dele med oss 5342653[/snapback] Kunne tenke med den flua som ligger på D500, men klarte aldri konvertere den til et format som kan brukes av andre telefoner enn Samsung. Noen som har klart det? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Bruker en hel inFlames sang.. Og er neppe helt lovlig å poste den her Heter forsåvidt: InFlames - Dialogue With The Stars.. Ellers er det ganske kjipt at man ikke kan bytte meldingslyd på k500i.. Lenke til kommentar
mellowd Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 hvilket program bruker dere til å redigere musikken? selv så bruker jeg wonderwall med oasis som ringetone og en eller annen ku som rauter som meldingsvarsling. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 hvilket program bruker dere til å redigere musikken? selv så bruker jeg wonderwall med oasis som ringetone og en eller annen ku som rauter som meldingsvarsling. 5353708[/snapback] Jeg bruder Audacity til å redigere. Lenke til kommentar
above Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Leter etter ringetoner der en fyr sier noe lignende: Ta telefonen da, det er "mamma" som ringer," osv.. så hisser han seg mer og mer opp etterhvert som den ringer, og til slutt skriker han "ta telefonen da for h*****" Er det noen som kan ha en anelse om hvilken jeg snakker om? Har hørt en del folk som har disse ringetonene av samme fyren.. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg hadde en med en svenske som skriker "ta telefonen" osv, sammen med et titalls ringelyder i bakgrunnen, men den finner jeg ikke igjen... Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Dennw er fet som ringetone Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Kunne tenke meg den flua som ligger på D500, men klarte aldri konvertere den til et format som kan brukes av andre telefoner enn Samsung. Noen som har klart det? 5343197[/snapback] Noen som har fått til å konvertere den..? Endret 3. januar 2006 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 syns denne e litt morsom eg.. hadde han bare sagt hest*** istedenfor tisselur :!: b_ggiSound.mp3 Lenke til kommentar
above Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 syns denne e litt morsom eg.. hadde han bare sagt hest*** istedenfor tisselur :!: 5375441[/snapback] Hahahaha, det var akkurat den jeg etterlyste Finnes det flere lignende ringetoner som det? Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg bruker Sandra ft Philip - Sommerflørt. Kappa ned slik at den begynner med: " kan du ringe meg opp når du får tid - har ikke glemt at du er min favooooooriiitt" osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå