zatt Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Denne Windows versionen er ikke godkjent av microsoft ruler hele nederste del av desktop under log on/off hva skjer `? Aldri skjedd før liksom Mvh Zatt Lenke til kommentar
reds Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Du har en piratkopiert Windows-versjon. Mvh. Marius E Lenke til kommentar
zatt Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Du har en piratkopiert Windows-versjon. Mvh. Marius E 5319450[/snapback] DET visste jeg ikke men hvordan få det bort UTEN å form ? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Hm, merkelig, en kamerat av meg merka dette igår òg, er det et virus? Ms kan da ikke finne på å gjøre slikt? og jeg slipper denne «godkjenninga» er jeg ikke heldig? Endret 21. desember 2005 av dabear Lenke til kommentar
K.. Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Dere har nok en piratnøkkel, ja. Om dere vil bli kvitt denne meldingen, kan dere fjerne "Windows Genuine Advantage notification" fra Legg Til / Fjern programmer. Dette feier dog bare problemet under teppet. Lenke til kommentar
reds Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Vet ikke om noen "snarveier" utenom formatering. Sliter nemlig med det samme. Formaterer snart uansett. Mvh. Marius E Lenke til kommentar
K.. Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Vet ikke om noen "snarveier" utenom formatering. Sliter nemlig med det samme. Formaterer snart uansett. Mvh. Marius E 5319502[/snapback] Det er ikke nødvendig å formatere! Les min forrige post. Lenke til kommentar
zatt Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Knut Erik : Er ikke dum du .. funka fett forslaget ditt .. men hva er som gjør at denne advarselen kommer opp på noen maskiner å noen ikke liksom ? ps ! takk for hjelpen !! Mvh Zatt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Knut Erik : Er ikke dum du .. funka fett forslaget ditt .. men hva er som gjør at denne advarselen kommer opp på noen maskiner å noen ikke liksom ? ps ! takk for hjelpen !! Mvh Zatt 5319535[/snapback] Fordi det ikkje er alle som har samme piratkopiversjon. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Vil tro problemet oppstår når du prøver å laste ned de nyste oppdateringene fra Windows Update. Da blir dette programmet installert først og sjekker at du har en gyldig produktnøkkel før du får tilgang til de resterende oppdateringene. Er produktnøkkelen din gyldig, får du tilgang - om den ikke er opplever du nok det du allerede har opplevd. Lenke til kommentar
reds Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Ehm, som du sier, Knut Erik, feier det bare problemet under teppet. Jeg liker ikke sånt, for det blir bare rot. Må formatere pga.mongo virusprogram som følger med på XP-cd'n. Mvh. Marius E Lenke til kommentar
K.. Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Ehm, som du sier, Knut Erik, feier det bare problemet under teppet. Jeg liker ikke sånt, for det blir bare rot. Må formatere pga.mongo virusprogram som følger med på XP-cd'n. Mvh. Marius E 5319558[/snapback] Det feier det under teppet i den forstand at lisensnøkkelen din ikke blir gyldig selv om meldingen ikke er der. Om du er redd for rot kan du vel kjøre noen registerrensere etc? Lenke til kommentar
zatt Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Vil tro problemet oppstår når du prøver å laste ned de nyste oppdateringene fra Windows Update. Da blir dette programmet installert først og sjekker at du har en gyldig produktnøkkel før du får tilgang til de resterende oppdateringene. Er produktnøkkelen din gyldig, får du tilgang - om den ikke er opplever du nok det du allerede har opplevd. 5319539[/snapback] Ja var da det skjedde, hjelper vel ikke å velge bort dritten heller før du laster ned de andre oppdateringene for neste gang du logger på wup så får du vel ikke mer tilgang uten at denne "geniale" genuin greia finnes på pc`n ? Men uansett så er det vel bare å sette maskina på aut oppd så får du de viktigste oppdateringene eller de såkalte "kritiske" har jeg lest meg til en plass, stemmer ikke dette ? Mvh Zatt Lenke til kommentar
K.. Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Det har jeg vanskelig for å tro. Isåfall er det en svakhet med hele systemet. Poenget er jo å luke vekk piratnøkklene FØR de får tilgang på oppdateringene. Lenke til kommentar
zatt Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Jo det stemmer nok det fordi microsoft vil ikke/kan ikke nekte "kritiske" oppdateringer som kan føre til "krasj" av windows osv .. leste innlegget på it-avisen.. dette var et "bekreftet" innlegg ikke no spørsmål .. Grunnen tror jeg var at det kunne oppstå konflikter og krasj av W som ikke nødvendigvis skyltes at W var en piratversion men at det var noe galt med selve W og at de derfor ikke ville nekte såkalte "kritiske" oppd.. Merker jo åsså det når jeg har på aut oppd. da laster de faktisk ned (tenkte ikke på det før postet forrige) Mvh Zatt Lenke til kommentar
K.. Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Aaah, vel, har ikke lest artikkelen på It-avisen så... Iguess you're right, then. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 22. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2005 Lol Løsning: Ønsk deg denne til jul http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303195&cks=SPK Ellers så vil jeg henvise til rettningslinjenes paragraf §7: Piratkopiering, og informasjon om det, er forbudt. Evt. så går det ann å ta seg en tur hit: http://distrowatch.com/ God jul. Lenke til kommentar
cypionate Skrevet 23. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Lol Løsning: Ønsk deg denne til jul http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303195&cks=SPK Ellers så vil jeg henvise til rettningslinjenes paragraf §7: Piratkopiering, og informasjon om det, er forbudt. Evt. så går det ann å ta seg en tur hit: http://distrowatch.com/ God jul. 5324063[/snapback] bra sagt god jul Endret 23. desember 2005 av tuverud_24 Lenke til kommentar
zatt Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. desember 2005 hehe dårliiig løsning det der men god jul allikevel Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2005 Genuine advantage er enkelt å komme rundt. Det er en vb-plugin til IE, og kan disables hvis du har fått inn SP2, eller ny IE. Det er bare å velge den bort fra lista over VB-plugins Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå