abducted Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 i det jeg åpner video filer i windows henger den seg opp og programmet svarer ikke... noen som vet hva som kan være feilen her eller? vlc, wmp, winamp alle med samme feil HJELP Lenke til kommentar
miXer Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Kan være feil i video-filen Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Har du prøvd andre codecer? Lenke til kommentar
abducted Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 har prøvd ace mega codecs pack. det har alltid funka men plutselig monga den helt .... Lenke til kommentar
icer Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Med andre filmer også eller? Hadde en film som klikket, fikk ikke den til. Endte med at jeg bare sletta den og "fikk tak i" den igjen Lenke til kommentar
abducted Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 oki jeg sier det igjen det er ikke bare en video fil dette gjelder. det er alle. ingen som funker wmp bare starter opp og bruker 97% ca av cpu. så henger driten seg opp. må vel bare reinstallere hvis ingen vet hva dette dreier seg om. hmm Lenke til kommentar
ShyFx Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Har du prøvd: Trykk Start -> Kjør -> Skriv inn: REGSVR32 /U SHMEDIA.DLL Trykk OK eller Enter! Eller så kansje det er noe med skjermkort driverne.. hadde det problemet en gang. Lenke til kommentar
abducted Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) kommandoen skal være godt for? REGSVR32 /U SHMEDIA.DLL? ps: det er i orden nå... dette var gull verdt... takker Endret 26. desember 2005 av abducted Lenke til kommentar
ShyFx Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Avregistrering av SHMEDIA.DLL men det kan være andre ting og, kansje problemer med kodeker. Lenke til kommentar
abducted Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Ok, bra det da 5338878[/snapback] men hva uninstallerte jeg? det var det som var det store spm. Lenke til kommentar
ShyFx Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 har sakset en løsning og limt inn et text dokument som jeg har lagret på pcn fra en side, tror det var en side på itpro. Men hær er det: Har du problemer med å slette videofiler i Windows XP? Her er en liten guide som kan hjelpe deg med dette. Dette problemet kan oppstå av flere grunner. Vanligvis skjer dette med .AVI-filer uten index-informasjon, som er gjerne 700mb. Windows henger seg da opp i en loop for å hente informasjon fra hele filen, noe som medfører at Windows Explorer bruker 100% av ytelsen og systemet "henger". Det har også vært problemer med ulike kodeker (DivX,Xvid, osv.) da filen SHMEDIA.DLL bruker windows eget system som standard. Det vil sikkert dukke opp "patcher" etterhvert fra Microsoft, divx.com, o.l. I mellomtiden presenterer jeg en løsning for de av dere som ikke liker å smøre seg med tålmodighetskrem: (Avregistrering av SHMEDIA.DLL) Trykk Start -> Kjør (evt. Windows-tasten+R) Skriv inn: REGSVR32 /U SHMEDIA.DLL Trykk OK eller Enter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå