knutby Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 F***! jeg klarte å snuble i høytaller ledningen som jeg hadde plugga inn i pcen. Så klart ble lydkortet på pcen ødelagt (knekt inni) Det som er ekstra ille er at pcen fortsatt tror den står i siden det kommer ikke noe lyd ut av pc høytallerne heller. Finnes det en overstyring? Noen som har noen tips? Tenkte jeg kunne lodde den sammen, men kontakten er festet under hovedkortet, og jeg har liten lyst til å demontere så mye. Og det vil vel bare gjøre vondt værre.. Har kun den billigste garantien hos Dell så de dekker vel ikke dette. Eneste løsning jeg ser er USB lydkort. Er en Dell Inspiron 9300 for de som er i tvil. Pentium 740 512 533mhz minne 60GB 7,2k hdd 17" wuxga x300 Lenke til kommentar
Nisselord Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Forsto ikke helt posten, jeg. Bruker du det integrerte lydkortet på hovedkortet? I såfall, kan du da ikke bare skaffe deg et helt greit PCI-lydkort? Eventuellt nytt hovedkort Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Snakk med Dell først for å høre om de kan ta det på garantien, evt. hva det vil koste å bytte. Ellers er det USB-lydkort som er eneste hjelp her Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Forsto ikke helt posten, jeg. Bruker du det integrerte lydkortet på hovedkortet? I såfall, kan du da ikke bare skaffe deg et helt greit PCI-lydkort? Eventuellt nytt hovedkort 5310817[/snapback] Er ikke 'Inspiron' en bærbar..? Mulig du klarer å disable lydkortet i BIOS, evt gjør det under min datamaskin -> enhetsbehandling. Du må gjerne lodde, men da ryker i alle fall siste rest av garanti Lenke til kommentar
knutby Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Hmm, får ringe dell og høre. Ja er bærbar pc... Lenke til kommentar
tiger.no Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Creative Audigy 2 ZS Notebook for PCMCIA er også et annet alternativ dersom du ikke får fikset det av Dell, men USB lyd kan du selvfølgelig få til en billigere penge. Kjøpte dette lydkortet til min i9300 for å få bedre lyd og ytelse i spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå