thinkdifferent Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) Dette er diskusjonstråden for "Prosjekt: Mitt eget kabinett i tre (skoleoppgave)." Vennligst se arbeidsloggen før du legger igjen en kommentar her... Truls Endret 28. mai 2006 av Trussl Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) Kan sikkert bli bra dette, men fiks bildene dine! Edit: Fjernet lang quote. Ingen vits å quote første posten, særlig ikke når den er lang og inneholder bilder. Rikky Endret 22. desember 2005 av Rikky Lenke til kommentar
spyro Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 skissene så bra ut de, om kabinettet blir så fint som skissene blir det konge, lykke til Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Designet ser bra ut Men hva med å bruke noen andre viftegriller eller lagge noe selv? f.eks. bare sette noe netting fast? Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Takker for svar! @Klikka_bZerk: Hadde kanskje tenkt på å sette noen slike inn bak grillen. Får se hvordan det blir når jeg får satt sammen alt. Det kommer til å ta tid... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Takker for svar! @Klikka_bZerk: Hadde kanskje tenkt på å sette noen slike inn bak grillen. Får se hvordan det blir når jeg får satt sammen alt. Det kommer til å ta tid... 5311415[/snapback] Kan hende det blir en bra effekt det da Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) Hei For det første, Abbono, fjern hele quoten din Unødvendig. Også til prosjektet: Det ser jo bra ut, Support48 sponser deg meg mye! Heldig Skissene ser bra ut de og, men dumt at du bare har 2 timer annenhver uke... Vi har to timer hver uke + tilvalg der man kan jobbe med det og hvis man gidder, litt over to klokketimer to dager i uka etter skolen Men, looking good so far Øyvind Endret 29. januar 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) Heldiggris, Øyvind... Er så kjedelig at sløyd-læreren min ikke har lyst til å være igjen etter skoletid noen dager... Vil gi en stor takk til Support48. De har gjort meg en kjempetjeneste. Endret 28. mai 2006 av Trussl Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Flyttet til den nye arbeidsloggen... Truls Endret 28. mai 2006 av Trussl Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Dette ser veldig bra ut.. Stå på.. Keep on the god work.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Ser bra ut Gleder meg til bilder av kassa=) Stå på! Lenke til kommentar
spyro Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Ahh. dette gleder jeg meg til, håper inderlig at det blir som skissene. Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) ... Endret 12. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Flyttet til den nye arbeidsloggen... Truls Endret 28. mai 2006 av Trussl Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Ser bra ut det der Ser ut som om du fikk en god spons der Hva med å sjekke om du klarer å skaffe speilfilm? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Veldig fine tegningen! Liker snittet på vinduene, veldig kule! Men oppå kabinettet var det noe som ikke stemte 100% .. hva med å legge inn et til vindu på nedsiden av viften eller noe? så ser det mere helt ut.. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Speilfilm kan være en mulighet.. Får se hvordan det blir når jeg får lakkert, og fått inn hardware... Da var den nye arbeidsloggen på plass.. Kos dere Takker for svar Rasch... Tenker jeg leker meg litt mer i SketchUP med ideen din, og ser hvor langt jeg kommer.. Er enig i at noe mangler der, ja.. Truls Endret 28. mai 2006 av Trussl Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Ser fint ut... Gleder meg til å se bilder når du har begynt å bygge. Lykke til Lenke til kommentar
reds Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Herlig med oppdateringer! Utrolig morsomt at noen får lov til å ha sånne prosjekter på skolen. Det får ikke vi, så gjør det du kan ut av det... Lykke til videre! Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Takker for svar:D Går i 10. klasse, så dette er hele den praktiske kunstbiten min:D... Trodde det var valgfritt hva en ville gjøre siste året i grunnskolen i kunst og håndverk, jeg Uansett så er det litt slitsomt også... Burde gjort mye mer enn det jeg har gjort, men men... Truls Endret 28. mai 2006 av Trussl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå