Gå til innhold

That '70s Show


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kelso er klar favoritt.

 

Har sett sesong 1-7, og holder på med sesong 8 nå, der det nå og da dukker opp en ny episode.

 

Det er bedrøvelige saker i sesong 8. Eric og Kelso er borte, skuespillerne har sluttet. Hadde bare Kelso kommet tilbake hadde jeg vært fornøyd. Randy klarer seg bra, men han er tross alt "the new guy", så han må nok overbevise i serien for å kunne få noe særlig tiltro hos meg.

Sørgelig at det skulle ende slik. Ashton Kutcher er fantastisk morsom som Michael.

 

Endret av Playmofetish
Lenke til kommentar

Jeg synes denne serien fortjener sin egen tråd. Så moderator: Vennligst ikke steng denne.

 

On topic!

 

Serien er jo genial. Snakk om retrokikk og mengder humor. Det artige er hvordan den gjenspeiler det amerikanske samfunnet på 70-tallet, slik vi kjenner vår livsstil her i Norge idag. Selv om vi nok er langt foran USA idag, både på levestandard og politikk, så startet amerikanerne å leve det frie og bevisste liv lenge før oss. Fenomener som kabel-TV, det å bestille take away og å ha kjøleskapet full av bokscola, var ikke så vanlig for oss på 70-tallet.

 

Humoren og personlighetene i serien er også av ypperste kvalitet, så får det heller sees gjennom fingrene at Laura Prepon (Donna) har null skuespillertalent.

Noe som også er morsomt, er alle parodiene/henvisningene til den "gode" gamle serien "The Brady Bunch" som - om jeg ikke husker feil - ble sendt på norsk TV på slutten av åtti- eller begynnelsen av nittitallet.

Endret av anth
Lenke til kommentar

..har ikke fått sett noe særlig på denne serien jeg, men jeg har egentlig store planer om å få sett litt! :) Tror den er bra!

 

Må innrømme at første gang jeg så den, så trodde jeg at det var en gammel serie som de hadde begynt å sende om igjen! Den var liksom så "70 -talls" ! :p ..

 

Vet desverre ikke hva noen av dem heter enda.. ..de har kommet på DVD, ikke sant?!

Lenke til kommentar
..har ikke fått sett noe særlig på denne serien jeg, men jeg har egentlig store planer om å få sett litt! :) Tror den er bra!

 

Må innrømme at første gang jeg så den, så trodde jeg at det var en gammel serie som de hadde begynt å sende om igjen! Den var liksom så "70 -talls" ! :p ..

 

Vet desverre ikke hva noen av dem heter enda.. ..de har kommet på DVD, ikke sant?!

5320341[/snapback]

 

Jepp. Det skal være sesonger av serien på DVD, viss jeg ikke tar helt feil å øynene mine har levd sine egne liv, og sett ting som egentlig ikke finnes.

Lenke til kommentar
helt genial serie ja !;P digger det ;)

Det som er litt dumt er at dem sender det så tidlig som kl 5 på tv2

hadde vært så mye bedre vist dem hadde sendt det senere på kvelden!! ;P

5321505[/snapback]

Nei nei nei..bare kos å ha et kjekt tv program å se på etter middag :)

5321635[/snapback]

 

Nei for etter skolen pleier jeg endten å legge meg elle sove !;P

så derfor hadde det vært bedre hatt det senere på kvelden

.. På ettermidagen kan jeg bare se på¨cartoon eller noe lignende !;O jeej

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...