Raastadboy Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Når jeg har akkuratt innstalert steam og den skal begyne og update kommer det feil melding.. Kan noen hjelpe meg?? se bilde så ser dere feil meldinga:( mvh henrik Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 kan ingen hjelpe meg? Lenke til kommentar
steffis_11 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 prøv reinstaller. mangler en fil ser d ut som... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Les den aller øverste tråden i forumet. En som er annonsert. Fatter ikke at ingen leser de... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Fikk samme problemet en gang. Det jeg gjorde var rett og slett å laste ned steam fra en annen plass. Google er din venn. Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 funker ikke for meg trenger steam:( Lenke til kommentar
trolør Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Ok.. Siden denne er litt gammel tar jeg en sjangse... Du avinstallerer steam. C:/Programfiler --> Slett mappen steam. Last ned steam: http://steampowered.com og innstaller. Da bør det virke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå