Gå til innhold

Lettvint og effektiv støydemping


Anbefalte innlegg

Har prøvdt masse rart for å få ein så stille som mulig pc, og har no endelig blitt fornøyd..Og dette er ein løysing eg kan anbefale på deg sterkeste! Byggde bare heile pcen (vannkj. alle komponenter utenom PSU) inn i eit skap og støyisolerte den med biltema dempings matter! Og no når eg lukker igjen døra,så hørrer eg den nesten ikkje i det heile! Har måtte montere radiatorene oppå pcen, for å få nok kjøling på dei og for å få den varme lufta ut bak..(opent bak).Og for å lett kunne slå på og av pcen,samt kontrollere tempen.. Så har eg montert inn lite lcd display med vanntemp og av/på.

post-1384-1134823728_thumb.jpg

post-1384-1134823770_thumb.jpg

post-1384-1134823829_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
og litt plagsomt når du skal putte i cd elns..

 

hvorfor har du ikke på de feeete ledsa? :)

5308883[/snapback]

 

Er svært sjelden eg bruker cd-romet..pga eg har iso filer av alle cdane mine..Og ang ledsa, så koblet eg dei ut når eg hadde pcen utfor skapet pga dei lyste SÅ jevli at det blei slitande å sjå film i samma romme! :D

Lenke til kommentar

Tidligere når eg hadde radiatorene montert inni pcen, sleit eg med å få nok luftsirkulasjon. Og tempraturen bare steig og steig når døra var igjen. Men, så monterte eg begge radiatorene oppå toppen av kabinettet. Slik at dei tar å "skyver" all den varme lufta ut opningen bak i skapet.Denne løysningen fungerte SUPERT! No kan eg kjøre stresstest og alt eg vil med døra igjen! :D "The Sound of Silence" Ps. GOD JUL ALLE PÅ FORUMET!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...