Solid Edge Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Noen som kan hjelpe meg style min golf gl 1997 moddel? Den er ikke så veldig fin akurat nå men har veldi løst til og style den litt..... Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Hurtigtips: Lag styling i .gif-format og gjør bakgrunnen gjennomsiktig. Bruk så Warp-verktøyet i Photoshop for å 'lime' det på karosseriet. Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Gjort på noen få min uten å legge noe sjel i det. Men er fort gjort bare man vet hvordan. Gjort i PS CS1, vet at CS2 har warp som det heter men dette er jo ikke så langt unna samme greia. Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Gjort på noen få min uten å legge noe sjel i det. Men er fort gjort bare man vet hvordan. Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 heftig bra gjort da Lenke til kommentar
olemann939 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Dersom du googler etter virtual car modding tutorial vil du få mange tips. Det er flere sider på nettet som har virtuelle gallerier fra drøssevis av produsenter. Alt fra felger til spoilere skjørt o.l. Husk at du bør finne produkter avbildet i omentrent samme vinkel som bildet av bilen su skal style. Da går ting så mye lettere. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 også må du huske å legge den ut på finn.no eller qxl, eller lignende, sett gjerne minstepris 1kr Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 også må du huske å legge den ut på finn.no eller qxl, eller lignende, sett gjerne minstepris 1kr 5422919[/snapback] :!: Husk å registrere deg i Brønnøysund mot telefonselgere først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå