Ger Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Begynner å lure på hva hva jeg skal gjøre. Det gjelder laptop fra HPs kampanjedager som var svært rimelig og akkurat det jeg trengte. Har derfor valgt å vente, men i dag ble det nok en utsettelse. Nå er leveringsdato 23/12!! Ubekreftet!! Bestilte denne fra MPX og har vært i kontakt med dem noen ganger. De sier at Hp solgte mye mer enn hva de hadde regnet med, og det var ikke nok på lager i Norge. De legger skylden helt og totalt på HP og sier at enten må jeg vente eller så kan jeg avbestille. Problemet er at en tilsvarende spesifisert PC blir endel dyrere fra andre kanaler. Er det noen andre som opplever det samme? Er det andre som har fått levert sin? Har jeg noen rettigheter annet enn å avbestille? Dette blir jo bare for dumt. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 sånn er det med ubekreftede datoer. Ikke så mye å gjøre med det. MPX er eksperter på å bruke slike ubekreftede datoer villt og uhemmet. Lenke til kommentar
lykkeliten Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Du er nok ikke alene med dette problemet. Bestilte selv under dette tilbudet, men har heller ikke fått noe, og er visst heller ikke sikkert att man kan forventre levering på denne siden av nyttår. Begynner selv å bli lev av å vente, men er usikker på hva jeg skal gjøre. Flere i samme situasjon? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Med mindre du har hatt noen bekreftet dato å forholde deg til, er det lite annet enn å vente eller avbestille du kan gjøre. Hadde du fått en bekreftet dato, er det flere ting i forbrukerkjøpsloven du kunne gjort krav på. Lenke til kommentar
Ger Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 Med mindre du har hatt noen bekreftet dato å forholde deg til, er det lite annet enn å vente eller avbestille du kan gjøre.Hadde du fått en bekreftet dato, er det flere ting i forbrukerkjøpsloven du kunne gjort krav på. 5292087[/snapback] Hadde faktisk bekreftet dato, 11/11 - dagen etter bestilling! Lenke til kommentar
mullemeck Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Med mindre du har hatt noen bekreftet dato å forholde deg til, er det lite annet enn å vente eller avbestille du kan gjøre.Hadde du fått en bekreftet dato, er det flere ting i forbrukerkjøpsloven du kunne gjort krav på. 5292087[/snapback] Hadde faktisk bekreftet dato, 11/11 - dagen etter bestilling! 5292320[/snapback] Da har du faktisk bra rettigheter,om du kan dokumentere det da? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) dokumentasjon er viktig her. Hvis du kan les gjennom kapittel 5 hvis det kan dokumenteres at det var snakk om en bekreftet dato. edit; kapittel 5 i hva da! Forbrukerkjøpsloven,, Endret 14. desember 2005 av gorber Lenke til kommentar
Ger Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 Jeg tok ikke noe utskrift, så "bevisførsel" fra min side blir nok vanskelig. Men takk for tipset! Jeg skal studere kap. 5. Lenke til kommentar
lykkeliten Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Hvordan går dette, har du fått den levert eller fått en leveringsdato? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå