_norse_ Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Er det noen som har hørt noe nytt om når vi kan vente oss Xbox360 tilbake i butikkene? Hørte med Lefdal og Elkjøp tidlig forrige uke og de regnet med å få nye leveranser denne uken. Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Nei, de har ikke fått bekreftet leveringsdato fra MS. Dessuten er det tatt opp i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=506078 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Hadde lageret enda vert så fullt her til lands Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Har slettet 16 hele innlegg som ikke har noe som helst med topicen å gjøre, nårtid lagerene neste gang blir fylt opp her til lands. hold dere on topic så slipper dere at slikt skjer neste gang. B|Real Lenke til kommentar
brekkmiddel Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Hvis jeg ikke leste helt feil, så så jeg en plakat på Lefdal (alnabru) med 14.desember på. Altså idag :-) Mulig jeg så feil, men sjekk det ut. Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Kan bekrefte at Lefdal Alna har fått inn et nytt parti idag. Kun premium til 2895,-. Løp og kjøp. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Lest på et annet forum i dag. Lefdal alnabru får inn 40 premium i dag etter kl 14. 20 er allerede bortbestillt, men resten er fritt vilt. Kontroller og annet stash kommer i morgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå